beso skrev 2018-01-21 08:38:29 följande:
Tog hit den troliga pappan till bebben i helgen för att få lite hjälp med hemmet då jag e heelt supersänkt av alla hormoner. Det enda han gjort sen fredags är att diska lite en gång. Annars e han mest grinig o skitirriterande. Ligger o sover när jag går ut o åker skridskor med barnen själv. Suckar o mumlar o sprider negativ energi. Kritiserar o tycker jag ska omplacera min 15åriga katt som jag genast förklarade va min familj o jag älskar mer än honom varpå han blev skitsur. Han tog min laddare på kvällen fast han visste jag behövde ladda under natten det egot. Nä fy fan! Är hellre själv hela tiden! :( Kan tillägga att vi inte sover i samma rum! Han är dock jätteglad över bebis! Det känns bra iaf!
Ni som har en pappa till era barn i magen, vad har ni för relation?
Usch, låter som en riktig skit till 'man' =( Jag har en ganska bra relation till blivande pappan, vi ses och jag sover hos honom nu varannan natt tills det är dags. Hade BF igår. Han har tack och lov inga åsikter om mina hundar eller lägger sig i på annat sätt. Han är en riktigt fin människa, dock är väl inte våra känslor för varandra riktigt synkade, där jag är den som vill mer. Han är betydligt yngre än mig och pga det så vill jag heller inte ställa för höga krav på honom, vilket jag tror att jag tjänar på i slutändan. Prio 1 är att han och jag ska ha en bra relation och jag tänker göra det jag kan för att det ska bli så, kommer inte orka vara arg och sur på en människa som jag kommer att sitta ihop med resten av livet. Så lite får jag nog tulla på mig själv, men det känns okej.