• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • JohannaN2015
    AnnaB90 skrev 2017-11-11 16:56:25 följande:

Haha ja det förklarar ju säkert en del! :) Blir spännande att följa ditt testande!

Jag har bim 20/11 så jag tänkte testa på måndag, en vecka innan :)

Ååh va spännande att du känt samma!!! Hoppas så innerligt. Idag har en varm/brännande känsla kommit från och till centralt i tjejmagen. Aldrig känt så innan... :o

Åh men tack och detsamma!!! Hoppas vi alla plussar :D

Guuud va kul och se dina test! Har ni försökt länge?

Men duuu, det där låter ju väldigt bra:D jag kände typ som stickningar hela tiden, sen i onsdags högg det till, nu är det bara molande.. så, du kan säkert ha gravidtecken med dina känningar!!
  • MammaMia1012
    Jooosen skrev 2017-11-11 17:09:52 följande:

Ja jag hoppas det!! Fick ni till det bra? Såhär mkt brukar vi inte få till det haha... men "tvingade" sambon att vi skulle köra varannan dag den här veckan. Är dock på annan ort till inorn nu. Skulle velat köra idag oxå egentligen! Hur många försök är ni på?

Vi är på första försöket, men planen var att ta ur spiralen i mars men saker kom emellan (mannen blev sjuk och av med jobbet ) så vi bestämde för att vänta. Men Gud så jag har längtat så det känns som vi försökt ett tag.

Men men nu är vi igång (mannen är frisk och har nytt jobb) Så himla skoj och spännande!

Min man är smått sexgalen så vi har fått till det varje dag sedan den 31/10 så jag hoppas att några små rackare har tagit sig hela vägen
  • Jooosen
    MammaMia1012 skrev 2017-11-11 18:57:07 följande:

Vi är på första försöket, men planen var att ta ur spiralen i mars men saker kom emellan (mannen blev sjuk och av med jobbet ) så vi bestämde för att vänta. Men Gud så jag har längtat så det känns som vi försökt ett tag.

Men men nu är vi igång (mannen är frisk och har nytt jobb) Så himla skoj och spännande!

Min man är smått sexgalen så vi har fått till det varje dag sedan den 31/10 så jag hoppas att några små rackare har tagit sig hela vägen

Å men härligt med sexgalen!! Haha min kille blir snarare stressad och har svårt att få till det :(... men är ändå nöjd med månadens insats :p hur gamla e ni?
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • JohannaN2015

Tog ett test nu när jag hållt mig i 4,5 timme.. tog med blixt.. jag tror jag dör lite!!!!!

SEEEEER NIIIIIII??!!!!!?

• Lottch3n

Asså denna värken i nedre delen av magen blir bara värre ju längre dagen går :( även om jag hoppas att det tog sig denna gången så har jag en känsla av att det inte gjorde det :( Usch dessa dagar till bim är ju bara för långa..

• Queva
    JohannaN2015 skrev 2017-11-11 15:21:01 följande:

Tjejer vad tror ni? Ca en vecka kvar tlll mens, har molvärk och spända bröst!

Positivt!! Grattis!
  • Queva

Härligt med sexgalen man..

Vår sexlust har dött helt! Speciellt min.. får verkligen anstränga mig för typ 2gånger veckan ÄL är.. Inte konstigt de blänker tillbaka..

Jag försöker leva som vanligt. Jobba, träna, ett glas vin till maten om jag vill för sen kan jag inte på något år... går på konserer eller ut och äta också.

Man får ju passa på!

• MammaMia1012
    Jooosen skrev 2017-11-11 19:02:47 följande:

Å men härligt med sexgalen!! Haha min kille blir snarare stressad och har svårt att få till det :(... men är ändå nöjd med månadens insats :p hur gamla e ni?

Haha ja just nu klagar jag inte! men nu när ÄL är över behöver jag nog nån dag "vila"

Ni fick till det ju toppen kring ÄL

Vi är 37 & 40 har två små troll sedan tidigare och hoppas på en liten till sensommar /höst nästa år.

Hur gamla är ni?
  • MammaMia1012
    Queva skrev 2017-11-11 21:26:41 följande:

Härligt med sexgalen man..

Vår sexlust har dött helt! Speciellt min.. får verkligen anstränga mig för typ 2gånger veckan ÄL är.. Inte konstigt de blänker tillbaka..

Jag försöker leva som vanligt. Jobba, träna, ett glas vin till maten om jag vill för sen kan jag inte på något år... går på konserer eller ut och äta också.

Man får ju passa på!

Håller med, leva som vanlig så länge... sen får man se och ta det därifrån. Jag gör lika, jobbar, tränar ganska mycket, nåt glas då och då (hade ett vännerpar över igår och blev nog nåt glas för mycket ) Har man tur så blir det mååånga månader utan alkohol och förmodligen helt andra rutiner <3
Svar på tråden BIM november 2017