• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • kna1
    Lillefiddelin skrev 2017-11-12 18:34:33 följande:

Uppdatering här nu! ÄL beräknas vara på g imorgon/övermorgon, har höjning på äl test och idag var det näääästan lika starkt som kontrollstrecket. BIM vid 28e

Nån som ligger till ungefär likadant så man kan följas åt fram till BIM och peppa? Ni som har tidigare BIM, håller alla tummar och tår för ett plus åt er och följer er mer än gärna med såklart!

Myser till det varje chans jag får bara för att nu... haha. Han kommer tröttna på sex snart ;)

Jag borde ligga samtidigt som dig i cykeln. Beräknad ÄL idag och beräknad BIM 28e. Dock har jag inte fått positivt på ÄL testet idag men anar att den kmr vilken dag som helst, fortsätter med stickorna och fortsätter mysa till det för att inte missa ÄL :) hoppas vi lyckas!
  • Millannn

Uppdatering här nu! ÄL beräknas vara på g imorgon/övermorgon, har höjning på äl test och idag var det näääästan lika starkt som kontrollstrecket. BIM vid 28e

Nån som ligger till ungefär likadant så man kan följas åt fram till BIM och peppa? Ni som har tidigare BIM, håller alla tummar och tår för ett plus åt er och följer er mer än gärna med såklart!

Myser till det varje chans jag får bara för att nu... haha. Han kommer tröttna på sex snart ;)

Har ungefär liknande! Äl enligt ena appen är om 2 dagar och den andra appen säger om 4 dagar men idag har jag fått lite vattniga flytningar och känner även av älvärk på vänster sida och har gjort sedan igår. Tänkte ha sex ikväll och sen ä varje dag ända fram till 16de, då missar jag väl ändå inte? BIM är dock 30/11 men hängr i december-tråden också
  • molltroll0609

Har ÄL troligtvis imorgon/övermorgon så vi ligger lika då!!!
  • AnnaB90
    Anonym (Fundersam) skrev 2017-11-12 18:44:49 följande:

Hmm... kanske inte ska kasta in handduken än... Vet ej om det syns på fl... BIM-2...

Jag ser! :)
  • Anonym (Fundersam)
    AnnaB90 skrev 2017-11-12 19:32:45 följande:

Meeeen! Vad glad jag blir att någon annan ser också!! <3
  • Anonym (Fundersam)
    AnnaB90 skrev 2017-11-12 19:32:45 följande:

• AnnaB90
    Anonym (Fundersam) skrev 2017-11-12 19:37:31 följande:

Vilken dag är du på? :)
  • Blackfrost
    kna1 skrev 2017-11-12 18:47:56 följande:

Jag borde ligga samtidigt som dig i cykeln. Beräknad ÄL idag och beräknad BIM 28e. Dock har jag inte fått positivt på ÄL testet idag men anar att den kmr vilken dag som helst, fortsätter med stickorna och fortsätter mysa till det för att inte missa ÄL :) hoppas vi lyckas!

När jag blev gravid med min son på första försöket använde jag äl stickor (cb) cd7 till BIM. Fick aldrig utslag på äl men på BIM fick jag smiley! Då var jag gravid... Alltså jag måste ju ha haft äl. ;) Därför använder jag inga test längre...jag mådde ju sååå dåligt och var säker att det var något fel på mig, att jag inte ens ha äl... ;)
  • Anonym (Fundersam)
    AnnaB90 skrev 2017-11-12 19:41:20 följande:

Vilken dag är du på? :)

Är på ÄL+11 :)
  • Lottch3n
    MammaMia1012 skrev 2017-11-12 18:25:15 följande:
    Jag har känt av eller vart rätt öm i tjejmagen efter ÄL ver inte riktigt vad det beror på. Idag har jag känt av brösten men det brukar jag kunna göra fram till mensen så inget konstigt med det. Däremot har jag känt av ryggen och det har jag aldrig gjort tidigare??? Har du känt något?
    Det låter ju som ett gott tecken ju! Håller mina tummar för dig!

Jag har sedan i början på veckan mått konstigt. Sedan i onsdags har jag mått illa till och från hela dagen, haft molvärk som bara blir mer för varje dag, ömma bröst och extremt trött. Brukar aldrig känna såhär innan mens utan det brukar komma andra dagen typ.
    Har även märkt nu i helgen att jag är extra känslig för dofter.
Svar på tråden BIM november 2017