• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Lottch3n

Imorse tog jag ett känsligt test, fick blod på pappret nu ikväll, hade ni "vågat" testa med ett mindre känsligt imorgon?

• MrsPotter
    Anonym (Fundersam) skrev 2017-11-13 19:34:22 följande:

Om jag var du skulle jag testa mig nu!! Låter verkligen som att du är gravid!! <3 Håller tummarna för dig!! :)

Själv tog jag ytterligare ett test ikväll... ;)

Ja, jag vill testa men samtidigt inte. Vill hellre ha mens än negativt test. Jag har varit sjuk i en vecka nu, med förkylning och feber av och till...så det kan ju vara pga det som mensen är sen, men jag vet inte...nu är förkylningen i stort sett över så jag kommer nog vänta ett par dagar till innan jag testar. Det är svårt att hålla sig, men som tur är så har jag inga test hemma som kan locka mig ;) haha!

Wow, ditt ser ju jättebra ut! Stort grattis! :) vilken lycka!
  • MrsPotter
    Tumvante skrev 2017-11-13 20:00:12 följande:

BIM+4???? Wow! Att du kan hålla dig från att testa!

Hahaha ja! Jag är envis och har bestämt mig för att vänta ett par dagar till. Har inga teststickor hemma som kan locka, som tur är kanske haha ;)
  • Anonym (Fundersam)
    MrsPotter skrev 2017-11-13 22:13:28 följande:

Ja, jag vill testa men samtidigt inte. Vill hellre ha mens än negativt test. Jag har varit sjuk i en vecka nu, med förkylning och feber av och till...så det kan ju vara pga det som mensen är sen, men jag vet inte...nu är förkylningen i stort sett över så jag kommer nog vänta ett par dagar till innan jag testar. Det är svårt att hålla sig, men som tur är så har jag inga test hemma som kan locka mig ;) haha!

Wow, ditt ser ju jättebra ut! Stort grattis! :) vilken lycka!

Förkylningar gör inte så att mens uteblir ;) Jag håller tummarna för att du är gravid!! <3 Aaah, då förstår jag att du lyckats att inte testa dig... vilket försök är du på?

Taaack!! Ja, det är en otrolig lycka samtidigt som jag är rädd för att få missfall igen... fick missfall i v6 i mars i år, så den rädslan mens där men tänker att jag väntar fan i mig barn och inte missfall! <3
  • MrsPotter
    Anonym (Fundersam) skrev 2017-11-13 22:32:56 följande:

Förkylningar gör inte så att mens uteblir ;) Jag håller tummarna för att du är gravid!! <3 Aaah, då förstår jag att du lyckats att inte testa dig... vilket försök är du på?

Taaack!! Ja, det är en otrolig lycka samtidigt som jag är rädd för att få missfall igen... fick missfall i v6 i mars i år, så den rädslan mens där men tänker att jag väntar fan i mig barn och inte missfall! <3

Jag googlade lite om mens och förkylning och det var vissa sidor som sa att mensen kan utgå/bli sen av sjukdom...men man ska väl inte tro på allt man läser ;)

Vi har försökt lite mer än ett år nu, så är på försök 14-15 kanske. Jag har aldrig fått ett plus. Så det börjar bli kämpigt! :(

Förstår att rädslan för missfall finns hos dig, speciellt om du fått det tidigare. Men det händer inte nu, det tror jag verkligen på! :) Nu är det din tur!
  • Lottch3n

Det är nog kört...
    var ännu mer blod på pappret imorse... tog ett test vilket var helt onödigt.. förstår dock inte då mensen ALDRIG brukar vara 3-4 dagar tidig...

Jag vet inte vad jag ska tro :(

• Anonym (Juli)

Hej! Har inte skrivit här innan men följt er lite, vet inte heller om det syns på bilderna men jag anar 2 streck.

Eller är det något fel på testet tro? Förväntar att få min mens runt den 18/11 och hade äglossningsvärk 3-6/11.

• Matildalinea
    Anonym (Juli) skrev 2017-11-14 06:01:59 följande:

Hej! Har inte skrivit här innan men följt er lite, vet inte heller om det syns på bilderna men jag anar 2 streck.

Eller är det något fel på testet tro? Förväntar att få min mens runt den 18/11 och hade äglossningsvärk 3-6/11.

Hihi jo men jag ser nog två streck :D
  • Anonym (Juli)

Oj jisses!

Det syns lite sämre på bilden ser jag än i verkligheten, ska ta ett nytt imorgon och se om det blir starkare.

Kom upp direkt iaf, trodde jag såg i syne först.

• Frankie0911

Bim idag. Alltid fått plus på bim under mina tidigare grav. Detta är ett testa tidigt test. Hade mf i juli och haft höga TSH prover men dom hade visst gått ner nu när jag tog prover 1nov. Vet inte vad jag ska tro och känna just nu.. Bara vänta antar jag men som sagt man vill ju har svar nu!....
Svar på tråden BIM november 2017