• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • MammaMia1012
    Lottch3n skrev 2017-11-13 18:08:16 följande:

Är så ledsen nu :(

Å jag förstår dig! Massa styrkekramar!

Men som de andra säger, det behöver inte betyda något! Många får småblödningar/blödningar i början av en graviditet <3
  • AnnaB90
    stila skrev 2017-11-13 18:07:47 följande:

Oj vad spännande! Jag slutade känna något också, så det var nog ÄL som spökade på fel dag. Men jag håller alla tummar jag har för dig <3

Tack!! :) Du har plusat?? Svårt att hålla reda på alla i tråden <3
  • Lottch3n

Någon som är "duktig" på nidblödningar? Blir ju grymt orolig när jag läser på... har ju som mensvärk, men blöder ju inte utan det är bara på pappret när jag torkar mig och åt det ljusbruna hållet :(

• Baraentilligen

Ytterligare tecken på att äl passerat; pms. Humöret riktigt i botten ikväll. Skönt ändå att veta att vi prickade äl. Vi har gjort vårt bästa :)

• MrsPotter

Hej! Hoppar in här. Är 28 år och längst efter mitt första plus. Vi har försökt i ett år nu och har precis påbörjat utredning. Min man har lämnat prov och jag ska lämna blodprov nu när min mens kommer.

MEN....! Jag är nu på BIM+4. Har inte testat än, vill vänta lite till. Jag har haft molvärk i flera dagar nu, den kom 3-4 dagar innan BIM och har sjukt ömma bröstvårtor. Ouch! Det känns s dock som att mensen ska komma vilken minut som helst, molvärken kommer och går och så även ryggvärk jag fick för någon dag sen.

Någon som har erfarenhet av att mensvärken fortsatt efter BIM, från och till...? Och även ryggont? Jag blir lite galen här för jag vill verkligen vara gravid, men samtidigt vill jag att mensen ska komma snart om den nu ska komma...om ni förstår vad jag menar :)

• Anonym (Fundersam)
    MrsPotter skrev 2017-11-13 19:31:08 följande:

Hej! Hoppar in här. Är 28 år och längst efter mitt första plus. Vi har försökt i ett år nu och har precis påbörjat utredning. Min man har lämnat prov och jag ska lämna blodprov nu när min mens kommer.

MEN....! Jag är nu på BIM+4. Har inte testat än, vill vänta lite till. Jag har haft molvärk i flera dagar nu, den kom 3-4 dagar innan BIM och har sjukt ömma bröstvårtor. Ouch! Det känns s dock som att mensen ska komma vilken minut som helst, molvärken kommer och går och så även ryggvärk jag fick för någon dag sen.

Någon som har erfarenhet av att mensvärken fortsatt efter BIM, från och till...? Och även ryggont? Jag blir lite galen här för jag vill verkligen vara gravid, men samtidigt vill jag att mensen ska komma snart om den nu ska komma...om ni förstår vad jag menar :)

Om jag var du skulle jag testa mig nu!! Låter verkligen som att du är gravid!! <3 Håller tummarna för dig!! :)

Själv tog jag ytterligare ett test ikväll... ;)

• Penguinlover

Idag har jag vad som känns som mensvärk, men har även molande värk i ryggslutet vilket jag aldrig brukar ha i samband med mens. Kan det vara ett gott tecken? Tror att BIM är till helgen.

• Tumvante
    Anonym (Fundersam) skrev 2017-11-13 19:34:22 följande:

Om jag var du skulle jag testa mig nu!! Låter verkligen som att du är gravid!! <3 Håller tummarna för dig!! :)

Själv tog jag ytterligare ett test ikväll... ;)

Ökar ju på riktigt bra... på bara en dag!
  • Tumvante
    Lottch3n skrev 2017-11-13 19:11:57 följande:

Någon som är "duktig" på nidblödningar? Blir ju grymt orolig när jag läser på... har ju som mensvärk, men blöder ju inte utan det är bara på pappret när jag torkar mig och åt det ljusbruna hållet :(

När du skriver ljusbrunt... så kan det ju vara var som helst som det kommer från. De säger att 25 % bløder trods sund graviditet. Håller tummarna! Om du inte börjar få riktigt mensblod och ditt HCG fortsätter att öka på så....
  • Tumvante
    Anonym (Anonym) skrev 2017-11-13 17:58:48 följande:

Visst är de inte bara jag som ser i syne? Ser ni också?

Grattis!
Svar på tråden BIM november 2017