• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • MammaMia1012
    Lottch3n skrev 2017-11-13 17:40:40 följande:

Inte överdrivet mycket.. gick på toa nu igen och då var det bara rosa på pappret.. men känns ändå kört :( såhär var det inte sist :(

Men nej vad säger du? Det får inte vara så Hoppas innerligt att det bara är en nidblödning! <3<3<3
  • Anonym (Anonym)

Visst är de inte bara jag som ser i syne? Ser ni också?

• fyrapunktnoll
    Anonym (Anonym) skrev 2017-11-13 17:58:48 följande:

Jag ser plusset! Grattis
  • stila
    Frankie0911 skrev 2017-11-13 13:04:06 följande:

Varför är man så ivrig? =) hehe få testa imorgon igen så hoppas på ett mer starkt plus

Jag tycker också att man kan ana något?! :)
  • MammaMia1012

Syns absolut grattis!
  • stila
    AnnaB90 skrev 2017-11-13 15:18:49 följande:

Jag har bim på måndag, alltså om en vecka.

I slutet på förra veckan började jag känna stickningar i vänster sida vilket sen gick över till att vara mer centralt i tjejmagen. Igår kände jag mig helt symptomfri förutom ömma bröst, och det kan lika gärna vara pga mens som är på gång.

Tog ett testa tidigt idag, helt blankt. Blev väldigt deppig med tanke på att symptomen försvunnit en dag.

Men i förmiddags började en känsla komma i nedre delen av magen som jag inte kan minnas ha upplevt innan. Det är svårt att beskriva men känns som att det ilar/drar/pirrar. Känslan har hängt med hela dagen nu...

Är det någon som känner igen sig och kan dela med sig av sina erfarenheter?

Är så rädd att jag inbillar mig :(

Oj vad spännande! Jag slutade känna något också, så det var nog ÄL som spökade på fel dag. Men jag håller alla tummar jag har för dig <3
  • Lottch3n
    MammaMia1012 skrev 2017-11-13 17:56:24 följande:
    Men nej vad säger du? Det får inte vara så Hoppas innerligt att det bara är en nidblödning! <3<3<3
    Är så ledsen nu :(
  • stila

Jag ser också, vad kul!! :)
  • stila
    Lottch3n skrev 2017-11-13 17:40:40 följande:

Inte överdrivet mycket.. gick på toa nu igen och då var det bara rosa på pappret.. men känns ändå kört :( såhär var det inte sist :(

Jag tror inte du behöver fokusera allt för mycket på hur det var sist. Vad jag har läst så kan graviditet vara väldigt olika för samma mamma. Och en liten blödning kan ju faktiskt innebära en nidblödning. Ge inte upp före du har gjort ett riktigt test. Håller tummarna för dig <3
  • Lottch3n
    stila skrev 2017-11-13 18:10:10 följande:
    Jag tror inte du behöver fokusera allt för mycket på hur det var sist. Vad jag har läst så kan graviditet vara väldigt olika för samma mamma. Och en liten blödning kan ju faktiskt innebära en nidblödning. Ge inte upp före du har gjort ett riktigt test. Håller tummarna för dig <3
    Jag försöker att tänka positivt men det är svårt :( Jag hoppas inte det kommer mer än så här.
    Tack <3
Svar på tråden BIM november 2017