• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Pacific
    UngmammatillE skrev 2017-11-15 08:46:49 följande:

Hej alla! Har skrivit i lite olika trådar men försöker här oxkså. Visst är de positivt? Eller ser jag i syne? Två olika tidiga gravtest med babyplan. En bild redigerad. Vad tror ni?

Jag ser!!
  • UngmammatillE
    Pacific skrev 2017-11-15 09:00:31 följande:

Jag ser!!

Åh vad glad jag blir! Känner verkligen att jag behöver bekräftelse i detta då killen inte ser någonting alls! Ska köpa ert digitalt om någon dag och stoppa de i ansiktet på honom!
  • Lottch3n
    MrsPotter skrev 2017-11-15 08:49:17 följande:
    Det beror på hur lång cykel man har, men jag som har ganska lång på 33 dagar börjar testa cirka 10-11 efter mensen första dag. Hur lång cykel har du? :)

Jättetråkigt att du gått mensen, o självklart blir man ledsen när den kommer :( Har ni försökt länge? Själv så är vi på försök 14 eller 15, har tappat räkningen :/
    Helt ärligt så vet jag inte hur lång cykel jag har :/ den har varit väldig oregelbunden sedan jag fick dottern och efter en vända med p-stav.. :/

Men usch nu skäms jag för att jag mår så dåligt :( Detta var första försöket till en 2a.. :/
    Är ledsen för din skull <3 Hoppas att du får ett plus snart <3
  • Frankie0911

Orolig, plussar svagt på bim  +1. strecket kommer upp inom fem minuter men verkligen precis innan och det är svagt. tog ett cb digitalt och får ej gravid, vet inte vad jag ska tro. plussade svagt redan i söndagskväll borde ju har stigit mer. ska jag vänta några dagar till och se om det stiger? Läste mig till att det skulle kunna vara utomkveds om man har lågt hcg som inte stiger? Har ett mf i juli och haft problem med höga THS-prover  4,4 som är nu är nere på normalt tror jag 2,1. 

• Anonym (Orolig)
    Tumvante skrev 2017-11-15 08:03:38 följande:

Testen blir starkare ... men slappnar först av när jag sett en bra ökning med blodprov

Det ser ju väldigt fint ut! :)
  • Tumvante
    AnnaB90 skrev 2017-11-15 08:12:18 följande:

Men wow!! Grattis!!!! :D Hur var det nu, har vi bim samtidigt??? Jag har den 20/11 och fick negativt i morse :( Känslan i tjejmagen gör dock att jag inte kan släppa hoppet om att det har tagit sig, har aldrig känt den här bubblande/dragande/stickande känslan i magen tidigare. Är absolut inget jag har känt någon gång under menscykeln tidigare. Hur känner du dig?

Enligt app skulle BIM vara 19.e, men jag fick min ÄL 2 dagar innan appen, så skulle säga BIM är runt 17... min cykel är kortare än min app tror. Så detta är ÄL+12.. och anade skugga efter närstudie på ÄL +10 test (testa tidigt test).

Blodprov nr 2 på måndag..

håller tummarna! Innan har jag plussat på BIM-3...
  • Tumvante
    UngmammatillE skrev 2017-11-15 08:46:49 följande:

Hej alla! Har skrivit i lite olika trådar men försöker här oxkså. Visst är de positivt? Eller ser jag i syne? Två olika tidiga gravtest med babyplan. En bild redigerad. Vad tror ni?

Jag ser!!!! Med iPad kan jag till och med ana på de oredigerade :)
  • UngmammatillE
    Tumvante skrev 2017-11-15 10:12:41 följande:

Jag ser!!!! Med iPad kan jag till och med ana på de oredigerade :)

Åh vilken lycka! Tack för svar!
  • Sosarora

ÄL +9 idag. Att denna veckan alltid ska gå så låååångsam.... Och sen när mensen kommer så blir jag så trött på mig själv att jag ägnat så mkt energi på att tänka o känna o undra denna veckan. Önskar jag kunde stänga av tankar o känslor till mens eller ett plus!

Imorse tex höjdes min temp ännu ett steg (stort steg). Har ont i halsen så kan vara det... ÄNDÅ ska jag överanalysera och orkar inte höra mina tankar mera.

Hur gör ni? Är det bara jag som drenerar mig själv på aå här mkt energi? :D

• Frankie0911
    fyrapunktnoll skrev 2017-11-15 08:23:32 följande:

Jag hade Bim i söndags. Förra vecka fick jag gravid på flera olika test. Yey! Men igår på bim+2 och idag bim+3 fick jag "inte gravid". Jag fattar ingenting.

Något liknande för mig. Bim +1 får svagt plus på vanliga tester fast ej på digitalt. Frustrerande

Svar på tråden BIM november 2017