Lottch3n skrev 2017-11-15 09:20:11 följande:
Helt ärligt så vet jag inte hur lång cykel jag har :/ den har varit väldig oregelbunden sedan jag fick dottern och efter en vända med p-stav.. :/
Men usch nu skäms jag för att jag mår så dåligt :( Detta var första försöket till en 2a.. :/
Är ledsen för din skull <3 Hoppas att du får ett plus snart <3
Det är inget att skämmas över, alla har vi vår egna historier och sådant vi kämpar med! :) Ja, jag hoppas verkligen denna gång, jag är på BIM+6 idag och har inga direkta symptom än konstig värk i tjejmagen och kissnödig känsla ibland...jag väntar med att testa för att jag tidigare har inbillat mig symptom så jag vill vänta några dagar till innan jag testar.
Om du inte vet hur lång din cykel är så förslår jag att du laddar ner appen P Tracker, om du inte redan har nån sån...den är jättebra, o efter några cyklar så kommer du se hur allt ter sig kring ägglossning och det. Men sen är ju det bästa att mysa varannan dag till var tredje dag från att mensen slutat. Det var det råd jag fick av sjuksköterskan på Reproduktionscenter. :) Det är mycket jag vet ;) haha!