mrsLina skrev 2017-11-16 23:18:05 följande:
Är nu på bim-7 ha börjat drömma så otroligt konstiga saker, så som flygkrasch och att det klättrar spindlar på mig. Så fort jag somnar hittar min hjärna på ngt nytt. Häromdagen upplevde jag brösten otroligt varma och bröstvårtorna kliade sedan något kopiöst och dagen efter märkte jag att jag fått mer knölar på vårtgårdarna. Idag har det kommit en smygande ömhet på sidorna av brösten. Har ju lång tid kvar innan det är dax att testa.
Någon annan som börjat märka av ngt?
Är på bim-8 om min lutealfas är 14, men den har tidigare varit både 12 och 10 så svårt att säga (första cykeln efter spiral). Mina bröstvårtor ömmar sen några dagar efter äl, vilket de brukar göra men det brukar avta efter några dagar så de kommande dagarna är väldigt avgörande! Lite smått illamående är jag, men det var jag redan någon dag efter äl så tror att det hänger ihop med hormonförändringar efter äl bara. Lite tidigt att känna något redan 6-7 dagar efter äl, men vem vet :) Tänkte eventuellt börja tjuvtesta på söndag bara mina test kommer som jag beställt! Hoppas inte de kommit bort i posten...