Lantisbarn skrev 2017-11-16 08:51:41 följande:
Jag känner med dig. Riktigt tufft när det visar negativt.. speciellt när man försökt ett tag. Hur länge har ni försökt vi har hållt på sen okt förra året så över 1 år nu. Med två mf i bagaget (senaste i juni) så man vill ju så gärna att det tar sig snart. Nej jag har inte testat idag tror ja ska försöka hålla mig till i morgon lr lördag.. men fingrarna kliar haha :)
Jag har inget att säga i jämförelse med er, vi har knappt ens börjat försöka. Det blev av en händelse två oskyddade mysstad er i närheten av äl, inget alls planerat med efterlängtat av mig sen flera år.... och det är nog det som är det jobbiga, att jag har längtat så mycket under så lång tid på att ens kunna börja försöka.
Vet inte om det kommer bli mer oskyddat på ett tag, det var liksom inte ens tänkt att vi skulle börja nu eftersom att min kille pluggar ett halvår till... varje dag är lång när man längtar.
Men som sagt, jag har inga missfall i bagaget så det är inte alls synd om mig. Men den smärtsamma längtan jag har ändå är skitjobbig.
Hoppas verkligen att du plussar, håller mina tummar hårt för dig <3