• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • MammaMia1012
    MrsPotter skrev 2017-11-16 13:26:54 följande:

Håller tummarna för dig! :) lycka till!!! :D

Tack så mycket Håller tummarna för dig med!! Vi får följa varandra då vi har BIM samtidigt!!!
  • MrsPotter
    MammaMia1012 skrev 2017-11-16 13:29:39 följande:

Är också på BIM +7 idag och har alla möjliga och omöjliga symtom

Satt precis och undrade över fenomenet när djur är skendräktiga... kanske vi kan vara det med...? Eller så är det att man känner efter så himla mycket, tänker om jag inte försökte bli gravid om jag ens hade reagerat över symtomen??

Uj uj... dessa tankar och lååååånga väntan...

Spännande! Hoppas för din skull!

Ja, men visst är det så, tankarna bara går och går...försöker att inte överanalysera, men det är svårt speciellt när man vill det så gärna!
  • MammaMia1012
    MrsPotter skrev 2017-11-16 13:33:09 följande:

Spännande! Hoppas för din skull!

Ja, men visst är det så, tankarna bara går och går...försöker att inte överanalysera, men det är svårt speciellt när man vill det så gärna!

Tackar hoppas för dig med!

Ja men eller hur, om man varan kunde stänga av en stund (eller vecka)
  • ellinorwe

hallå snälla hjälp!

jag är på bim +1 och har haft mycket molvärk nöstan som mensvärk men ingen mens nu i 4 dygn. mycket flytningar.

Tog med ett ägglossningstest in på toan för skojs skull och det blev positivt direkt! och det här är första gången dessutom som jag har fått ett postotivt test!!

snälla kan någon svara mig ? någon dom har varit gravid och gjort som mig??? :D kram

• puffen2009
    ellinorwe skrev 2017-11-16 13:55:22 följande:

hallå snälla hjälp!

jag är på bim +1 och har haft mycket molvärk nöstan som mensvärk men ingen mens nu i 4 dygn. mycket flytningar.

Tog med ett ägglossningstest in på toan för skojs skull och det blev positivt direkt! och det här är första gången dessutom som jag har fått ett postotivt test!!

snälla kan någon svara mig ? någon dom har varit gravid och gjort som mig??? :D kram

Jag skulle ta ett gravtest nu ikväll! Jag fick positivt på äl-test samma dag som jag plussade Håller tummarna!
  • puffen2009
    MrsPotter skrev 2017-11-16 13:30:53 följande:

BIM+7 idag, har inte testat än, det blir på lördag har jag bestämt. Har fortsatt molvärk i tjejmagen, ryggont på kvällen, en konstig känsla i kroppen att nåt är annorlunda och just nu är jag supertrött och vill gå och sova...imorse när jag vaknade mådde jag ganska illa, ville inte äta frukost men gjorde det ändå och då blev det bättre.

Om jag inte är gravid så är det en jädra intensiv skengraviditet vill jag lova, för sån här känsla har jag aldrig haft förut :p

Så spännande! Du måste ju vara gravid! Håller tummarna!
  • puffen2009

Mitt illamående håller i sig, det kommer och går över dagen. Känslig för dofter och molvärk. Men så säger känslan att jag inte alls är gravid :-/ Testade med ett äl-test imorse då jag bara har ett gravtest kvar och det gav ett svagt utslag men var ju solklart negativt. Kan tiden gå lite fortare tack!

• ellinorwe
    puffen2009 skrev 2017-11-16 14:00:06 följande:

tack snälla för svar! jag är sååå nervös nu att jag nästan är yr. måste springa direkt och köpa grav test! Sambom fyller ju år idag så det vore ju så perfelt!!
  • MrsPotter
    puffen2009 skrev 2017-11-16 14:00:06 följande:

Jaa, jag hoppas!!!! Tack :D
  • Anonym (längtan)

Har en liten fundering...hoppas att ni kanske vet någonting
    Mina vårtgårdar har blivit typ större och ser typ "svullet" ut? Vet ni vad det kan vara, kan det vara symptom på graviditet? äl + 7

Svar på tråden BIM november 2017