• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • MammaMia1012
    AnnaB90 skrev 2017-11-16 09:56:34 följande:

Ja visst är det rätt knäckande!! :( Jag är ett totalt vrak idag på jobbet...

Har du testat något än? När har du bim?

Ja det är det verkligen!! Vi har planerat lääänge (eller jag har planerat hahaha) typ ett år tillbaka precis. Hade bestämt att börja försöka vid förra årsskiftet men mannen blev sjuk och blev av med jobbet så det fick skjutas på Men nu är vi på banan igen, han är frisk och nytt jobb. Så jag har väntat länge utan att försöka...

jag har BIM 24/11 och jag testade i måndags och imorse, helt negativt såklart

Men vi håller tummarna, men hela jvla dagen går åt att "känna efter" haha man blir knäpp
  • Sosarora

Nu närmar det sig! :D LH har man som högst mitt på dagen så skulle tippa på att du har ett överlägset positivt i eftermiddag :)

Bara att sätta igång <3

• Sosarora
    molltroll0609 skrev 2017-11-16 10:05:41 följande:

Yey! Sträcket är starkare idag och nu måste väl ändå ÄL vara på g?! Äntligen!

Först skrev jag till dig utan att citera så det blev ett ensaminlägg. Sen såg jag att jag kollar baklänges på ditt test. Läste det som att det är positivt i eftermiddag, men det är fel. Det är ju JÄTTE positivt just nu ju!!! :D
  • molltroll0609
    Sosarora skrev 2017-11-16 10:14:41 följande:

Först skrev jag till dig utan att citera så det blev ett ensaminlägg. Sen såg jag att jag kollar baklänges på ditt test. Läste det som att det är positivt i eftermiddag, men det är fel. Det är ju JÄTTE positivt just nu ju!!! :D

Yeeeey nu har jag åtminstone chans att pricka rätt! Sen om det tar sig eller inte är ju en annan femma, men har man ÄL finns ju chansen iaf
  • Tumvante
    Förstabarnet96 skrev 2017-11-15 21:31:27 följande:

Grattis till alla plus!!

Ni som plussat , hur ?myste? ni runt ägglossningen?? Alltså vilka dagar runt ÄL ?

Inte så aktivt denna gången... två dagar innan ÄL, och på ÄL dagen och har ej haft sex sedan dess... men det gick ju!
  • Anonym (Jo24)

hej är det något här som har testar GB early 6dagar före bim? Funkade det?

• Förstabarnet96

Tack för svaret, Vilken lycka!

Hade sex dagen innan positivt Äl test och dagen efter på morgonen så jag hoppas att mina chanser är ganska goda iaf... känner ju dock ingenting ännu , Bim 24/11

• Baraentilligen
    Anonym (Jo24) skrev 2017-11-16 10:57:42 följande:

hej är det något här som har testar GB early 6dagar före bim? Funkade det?

Lite falsk marknadsföring med 6 dagar innan bim. Det är fem dagar före beräknad mens som de menar, och 6 dagar före mensen skulle vara försenad (bim+1)... Så bim-5 fungerar det från. Läste nyss på clearblues hemsida. 
  • MammaMia1012

Små hugg/stick i livmodern som strålar både hit och dit ut i rygg och ljumskar.. ÄL+7 kanske ägget som fäster... hmm bara att hoppas och hålla tummarna att det kan bli något <3

Svar på tråden BIM november 2017