• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • molltroll0609
    Queva skrev 2017-10-20 08:57:20 följande:

Funderar på att skapa en grupp på FB en liten(!) för oss som försöker? Nån som vill vara med? Liten så man kan vara ganska anonym i så fall? Tänker typ 5-20medlemar?

Jag är gärna med.
  • Julie17

BIM-9
    Vaaad låååångsaaamt det gåår!
    Dagarna segar sig fram. Hoppas helgen bjuder på mycket fint väder och saker att göra så att tiden går lite fortare.

• Millannn

Äl idag då enligt appen! Hade sex i förrgår då jag hade min 2-dagars ?kåtperiod? som brukar inträffa några dagar innan äl, någon som har samma? Blir som en brunstig älgko men iförrgår hade jag också lotionflytningar och då brukar det oftast betyda att äl är slut men ja vad tror ni? Har ju en menscykel på 32 dagar så den kan ju inte ha varit tidigare ändå? Hm har ganska vattniga flytningar idag iaf så vi ska ha sex ikväll också och så får vi hoppas! Någon mer som har äl idag?

• Anonym (tossa)
    Millannn skrev 2017-10-20 14:20:20 följande:

Äl idag då enligt appen! Hade sex i förrgår då jag hade min 2-dagars ?kåtperiod? som brukar inträffa några dagar innan äl, någon som har samma? Blir som en brunstig älgko men iförrgår hade jag också lotionflytningar och då brukar det oftast betyda att äl är slut men ja vad tror ni? Har ju en menscykel på 32 dagar så den kan ju inte ha varit tidigare ändå? Hm har ganska vattniga flytningar idag iaf så vi ska ha sex ikväll också och så får vi hoppas! Någon mer som har äl idag?

Hade äl igår tror jag...men kan även vara idag! Är oregelbunden med lång cykel så lite svårt att veta.
  • 39 morsan

Hej! Har två barn. 12 å 10. Nu är jag sugen på en trea. Min man är väl inte heeeerlt övertygad. Men jag brukar få som jag vill. Nu handlar det mesta (för mig) när jag kan hoppa på mannen min ???? Min mens tog slut idag...visst är det ett tag kvar till äl då. Känner att jag liksom tappat all info. Det var ju 10 år sedan sist ??????

• smulis85
    Millannn skrev 2017-10-20 14:20:20 följande:

Har äl idag tror jag eller igår och jag är precis som du ha kåtperiod några dagar innan äl hehe. I alla fall sexat tisdag, igår och tänkte idag med!
  • saijda

Obs! Ber om ursäkt i förväg om det är äckligt!)

Gud så märkligt - har inte haft en blödning sedan imorse men varje gång jag har gått på toa så har det kommit röttrosa i toaletten och på pappret. Nu när jag var på toa så var det i stort sett inget röttrosa alls, varken i toaletten eller på pappret.

Kan mensen vara så kort som knappt 1,5 dag ? Och är det mens i såna fall? ;0

• Septemberlöv
    saijda skrev 2017-10-20 18:14:51 följande:

Obs! Ber om ursäkt i förväg om det är äckligt!)

Gud så märkligt - har inte haft en blödning sedan imorse men varje gång jag har gått på toa så har det kommit röttrosa i toaletten och på pappret. Nu när jag var på toa så var det i stort sett inget röttrosa alls, varken i toaletten eller på pappret.

Kan mensen vara så kort som knappt 1,5 dag ? Och är det mens i såna fall? ;0

Nidblödning ? :)
  • saijda
    Septemberlöv skrev 2017-10-20 18:47:22 följande:

Nidblödning ? :)

Jag hoppas det! Har du haft det? Läste om det och vissa har massor och andra inte :) nu när jag gick på toaletten så var urinen som ?vanligt? igen - inget blod eller rosarött skumt :0
  • Anonym (tossa)

Tog ett ÄL test ikväll också och då var teststrecket jättesvårt. Då borde man kunna anta att jag hade ÄL igår dom jah misstänkte...vi hade ihop det igår och två dagar innan ÄL isf..vad tror ni???

Svar på tråden BIM november 2017