Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej vänner. Idag är jag bara så trött på allting. :( Trött på att fortfarande må illa trotts mina tabletter,samtidigt får jag väl vara glad och lycklig över att jag inte kräks och att jag kan äta lite. Men typ de. Kan knappt göra mer ön ta hand om mig. Sitta/ligga i soffan är typ de jag gör. Trött på att vara trött och nu sen i förrgår och igår så har foglossningen kommit mer och mer :( Visste att den skulle nog komma tidigare och värre denna gången om man utgår ifrån sist. Men trodde den kanske tidigast skulle komma i v 16-17 inte precis i v 12!!!! Blä!! Behövde bara få gnälla av mig lite. Dålig dag idag. :(
Hej vänner. Idag är jag bara så trött på allting. :( Trött på att fortfarande må illa trotts mina tabletter,samtidigt får jag väl vara glad och lycklig över att jag inte kräks och att jag kan äta lite. Men typ de. Kan knappt göra mer ön ta hand om mig. Sitta/ligga i soffan är typ de jag gör. Trött på att vara trött och nu sen i förrgår och igår så har foglossningen kommit mer och mer :( Visste att den skulle nog komma tidigare och värre denna gången om man utgår ifrån sist. Men trodde den kanske tidigast skulle komma i v 16-17 inte precis i v 12!!!! Blä!! Behövde bara få gnälla av mig lite. Dålig dag idag. :(
Hoppas du snart piggnar på dig.
Den där jäkla foglossningen har kommit hit med i v9+. Blir fan galen på det!
Det hoppas jag också. Försökte få i mig lite mat men nu mår jag så galet illa fast jag tog tablett för 1,5 timme sen och foglossningen värker och drar så fick lägga på mig sängen nu.
Men nej usch så tidigt. Förra gången fick jag använda kryckor för att kunna gå runt v 26-27 någon gång. Hemskt!! Så en dag i sänder just nu och försöka kämpa vidare. Men just nu och idag år det tufft. Tyvärr :(
Så illa är det ej för mig ännu. Känner inget i rätt ställning när jag vilar. Men hugger till när jag ska upp. Sen så. Värk i höfterna så får mig ofta på natten. Tjock kudde mellan benen för att avlasta. Hade kryckor med barn nr 2. Men gör redan ont att vända sig i sängen bjag ska be om akupunktur
Så illa är det ej för mig ännu. Känner inget i rätt ställning när jag vilar. Men hugger till när jag ska upp. Sen så. Värk i höfterna så får vända mig ofta på natten. Tjock kudde mellan benen för att avlasta. Hade kryckor med barn nr 2. Men gör redan ont att vända sig i sängen bjag ska be om akupunktur
Hej tjejer! Va med er i början men fick missfall men blev gravid direkt igen! Glad att höra att era bebbar mår bra..men jätteledsen höra ni har det så jobbigt! Jag känner igen mig i mycket från mina tidigare graviditeter med hyperemesis o vara sängliggande av olika anledningar..nä fy nu blev jag påmind! Hua! Håller tummarna för er! Ville bara hälsa! :)
*har
Hej! Får jag vara med här också? BF 5 juli. Första barnet. Gjorde KUB-ul igår och fick lägsta sannolikhet på alla trisomier (1:20 000), trots min ålder (35 år). Så lättad! Men vi gjorde NIPT också och får svar om 10 dagar. Var så häftigt att se den lilla krabaten på ul:et för första gången igår, har liksom inte känt att jag har varit gravid så tur att de hittade någon där.
Hej! Får jag vara med här också? BF 5 juli. Första barnet. Gjorde KUB-ul igår och fick lägsta sannolikhet på alla trisomier (1:20 000), trots min ålder (35 år). Så lättad! Men vi gjorde NIPT också och får svar om 10 dagar. Var så häftigt att se den lilla krabaten på ul:et för första gången igår, har liksom inte känt att jag har varit gravid så tur att de hittade någon där.