Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Hoppar gärna in här också om jag får och även gärna Fb gruppen?
Gravid vecka 9 BF 31 Juli. Första barnet. Boendes i Sthlm
:)
Är imorgon fulla 12 veckor! Är det någon som blivit av med luktsinnet? och illamåendet? Mitt sitter kvar fortfarande och är så trött på det...
Satt hemma helt själv på julafton,och låg i soffan och tittade på tv.
Medans familjen firade tillsammans. Hade inte klarat av att komma innanför dörren med all matlukt :(
Är imorgon fulla 12 veckor! Är det någon som blivit av med luktsinnet? och illamåendet? Mitt sitter kvar fortfarande och är så trött på det...
Satt hemma helt själv på julafton,och låg i soffan och tittade på tv.
Medans familjen firade tillsammans. Hade inte klarat av att komma innanför dörren med all matlukt :(
Haha! självklart menade jag extra luktsinnet! Fast nu skulle jag inte ha något emot att förlora hela luktsinnet för ett tag ;)
Ja det blir ju så påfrestande psykist att må dåligt så länge, känner likadant.
Jag hoppas att det vänder snart för oss bägge! Saknar att kunna äta vad jag vill,och kunna gå och andas normalt i en butik utan ett klädplagg framför näsan samt en kräkpåse i handen...folk backar undan när dom ser mig hahah
Skriv PM till mig med er mejl om ni vill gå med i FB-gruppen så bjuder jag in :)
Men åh :( Vilken trist reaktion!
Jag tycker inte alls att det är knäppt att du behöver dina föräldrars bekräftelse. Det är förmodligen nåt som sitter kvar sedan din barndom (hobbypsykologen spekulerar).
Vecka 10+0 idag. 15 dagar till KUB, börjar kännas nervöst nu! När jag plockade ihop från golvet igår fick jag världens kramp i magmusklerna, gjorde sjukt ont. Hoppas iaf att det var någon muskel eller nerv, kändes inte som kramper i livmodern iaf
Vecka 10+0 idag. 15 dagar till KUB, börjar kännas nervöst nu! När jag plockade ihop från golvet igår fick jag världens kramp i magmusklerna, gjorde sjukt ont. Hoppas iaf att det var någon muskel eller nerv, kändes inte som kramper i livmodern iaf
Dom sa ?jahaaaa, jaa. Ja men grattis då. Det blir fullt upp, va det planerat?? Lite lagom oengagerat, som förväntat. Och som förväntat känner jag mig typ dum som är gravid nu. Alltså det är något med mina föräldrar som gör att jag känner att jag behöver deras bekräftelse för att vara glad eller nöjd över något, så knäppt! Min svägerska som också är gravid blev iaf glad o ville kramas Oså så det var väl kul iaf