Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Haha! Ni pratar om att noja över att resa bort i april (med all rätt, jag skulle nog också noja lite), jag har biljetter till Eminem fem dagar före BF ;D Bold move, one might say.
Rul idag, så nervös. Kan inte slappna av och jobba.
Skickar lite pepp, det kommer att gå fint! :)
Tack!!
Kl 14 har jag tid, tänker alla hemska tankar och bygger upp senarion om hur jag ska tackla tragiska besked. Hopplös är jag ha ha
Haha! Ni pratar om att noja över att resa bort i april (med all rätt, jag skulle nog också noja lite), jag har biljetter till Eminem fem dagar före BF ;D Bold move, one might say.
Haha, men vad cool!
Jag tackade ja till att spela på ett ställe den nionde juni...vet inte ens om jag kommer att nå gitarren?!? Hahaha, har ju ingen aning om vad en kan göra och inte som väldigt gravid. Bra att vi siktar högt ändå tycker jag!
Men precis, man vet vad man kan/orkar just nu men har ingen aning om hur det blir senare. Jag tänker att om jag orkade gå promenader dagligen tills dagen innan förlossning första gången, så orkar jag sitta/stå i publiken ca en vecka innan förlossning denna gång. Dessutom finns det ju sjukhus på andra ställen än min hemort också :P
Du får ha med bbväska och babyskydd ifall, haha