Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Ja vem har rätten och kommentera andras utseende så?! Som de är mer okej och slänga de i ansiktet på personen bara för man är gravid. Skulle man aldrig få för sig och göra annars. Ja alltså jag är ju ändå sjukskriven men möter folk ibland i affären och vårdcentralen mm.
Åh tack vad gullig du är. :) Min man tycker den växt och tydlig gravidmage men jag kan inte tro honom för han är partisk haha så löjlig man är som mer lyssnar på bekantas kommentarer och så.
Åh förstår,så skönt. Mår också dåligt med allt stök men svårt och göra något hemma då foglossningen är hemsk och även då illamåendet triggas när jag greja för mycket. Svårt för min man att hinna med både jobb,2 barn,handling och hem. Men han gör så gott han kan :) Så röjt och tvättat ich dammsugit idag iallafall så någorlunda här just nu så :)
Jag känner mig också bara tjock! Har även gått upp mkt i vikt senaste veckorna. Första 13 veckorna gick jag upp 1 kg men sen har det bara rusat iväg, har gått upp 4 kg på 3,5 vecka, får panik!!!
Det blir nog Axel denna gång. Vi har ju 2 pojkar sen innan så vi har redan använt våra namn,? stackars ? Axel fick killnamnet som blev över från de andra barnen, haha :)
Vad tycker ni om namnet Vivianne?
Exakt vilken person ser ni framför er när ni hör namnet Vivianne?
Jag känner mig också bara tjock! Har även gått upp mkt i vikt senaste veckorna. Första 13 veckorna gick jag upp 1 kg men sen har det bara rusat iväg, har gått upp 4 kg på 3,5 vecka, får panik!!!
Det blir nog Axel denna gång. Vi har ju 2 pojkar sen innan så vi har redan använt våra namn,? stackars ? Axel fick killnamnet som blev över från de andra barnen, haha :)
Hejsan. Jag hoppar gärna in här, väntar också barn i juli:) våran lilla är beräknad till den 9 juli, tredje barnet.
RUL imorgon :) börjar bli nervös..eller mest spänd kanske..
Hejsan. Jag hoppar gärna in här, väntar också barn i juli:) våran lilla är beräknad till den 9 juli, tredje barnet.
RUL imorgon :) börjar bli nervös..eller mest spänd kanske..
Spännande! Känner du bebisen än? Så du vet att den lever, menar jag.
Ja jag känner den sprattla flera ggr per dag, så det vet jag att den gör :) så nu hoppas man bara att allt ser bra ut med :)
Känner du din?