Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Kände inte alls mkt innan heller o inte nu heller dock! Allt såg ju bra ut på rul o bebis mådde bra o är frisk. Så får ju gå på det men vill ju känna nånting.. Nån bekräftelse liksom.
När har du rul? Kommer gå bra <3
Jag känner heller inte speciellt mycket. Va jätte nervös innan RUL men allt såg ju bra ut så just nu går jag bara och längtar efter att få känna bebisen ordentligt . jag har moderkakan i framvägg den här gången.
Vad härligt att ändå få det bekräftat. Grattis! :) jag vet inte hur min moderkaka sitter riktigt. Och vet man att den är i framvägg så kanske man kan lugna sig lite (hoppas jag) om man inte skulle känna så mycket. :) hoppas du känner något snart :)
Jag har min moderkaka i bakvägg för första gången och känner honom flera gånger per dag sen några dagar tillbaka (16+4 idag) men vet att det tog längre tid med de andra då moderkakan låg i framvägg
För er som missat det så finns det en facebookgrupp för BF juli om ni vill gå med. Den är hemlig så ni får skriva er mejladress till mig i PM så bjuder jag in isf! :)
Jag är gärna med i FB-gruppen! Har BF Juli den 21. Är i vecka 18 (17+2) första barnet! min mail är victoria_norman_92@hotmail.com
Tror jag känner bebis idag :) Den typ pickar /gräver haha eller hur jag ska förklara, nere vid troskanten, kan de va bebis så långt ner? :)
Tror jag känner bebis idag :) Den typ pickar /gräver haha eller hur jag ska förklara, nere vid troskanten, kan de va bebis så långt ner? :)
För er som missat det så finns det en facebookgrupp för BF juli om ni vill gå med. Den är hemlig så ni får skriva er mejladress till mig i PM så bjuder jag in isf! :)
Jag känner INGENTING av bebisen (känner
mig bara fet) så det var skönt att se att han sparkade och boxade hejvillt på ultraljudet! Var nästan rädd att jag hade inbillat mig alltihop, haha.
Svårt med pojknamn, min sambo dissar alla mina favoriter. Ville att han skulle heta Alfons, men jag glömde visst bort att sambon heter Åström i efternamn, så det blir ju för likt Alfons Åberg, helt klart. Skrattade ihjäl mig när jag kom på det. :)
Enda namnen vi är båda tycker är okej just nu är Sigge och Ziggy, lite för tuffa namn för mig egentligen tror jag, men vi kallar honom det tills vidare.