Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
NU jävlar gick mitt vatten här!! Herregud inte redo alls
Men åååhh vad spännade!! Mycket värkar?
Lycka till!!!
Usch vilken skitdag jag haft. Har varit på sjukhuset för narkosbedömning. Det var rena rama cirkusen. Krångel med vilken tid jag hade, och vart jag skulle vara. Fanns ingen remiss (trots att datumet bokades för nästan en månad sedan) och jag hade inte fått papper om nån hälsodeklaration som tydligen skulle lämnas in och narkosläkaren frågade typ mig varför jag var där. Som om jag valt det själv. Hmpf! Förlorade flera timmar på jobbet som jag måste försöka ta igen. Urk! Och en nerv klämmer så högra benet fungerar inte som det ska. Blä blä blä! Dagens ljuspunkt: går in i v 36. Så typ 5 veckor kvar till bf.
Jag har inte heller haft en toppendag precis. Supertrotsigt barn vars favorituttryck är ?nej, inte? och det driver oss till vansinne :/ Jättevarmt är det också, termometern i bilen sa 29 grader! Svullen och svettig och allmänt sur och butter.
I dag har det känts som att den enda ljusglimten är att det är 10 dagar till bf. Jag gråter om jag måste gå över.
Ni som har fler barn, har de kommit på ungefär samma dag i relation till bf? Sonen föddes på bf+2 och med den här värmen orkar jag knappt ens gå så länge.
Jag har inte heller haft en toppendag precis. Supertrotsigt barn vars favorituttryck är ?nej, inte? och det driver oss till vansinne :/ Jättevarmt är det också, termometern i bilen sa 29 grader! Svullen och svettig och allmänt sur och butter.
I dag har det känts som att den enda ljusglimten är att det är 10 dagar till bf. Jag gråter om jag måste gå över.
Ni som har fler barn, har de kommit på ungefär samma dag i relation till bf? Sonen föddes på bf+2 och med den här värmen orkar jag knappt ens gå så länge.