Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Fråga, ni som packar högtalare, när tänker ni att de kommer till användning? Var kan man spela utan att "störa" tänker jag? Eller man kanske får ha musik i förlossningsrummet?
Jag har förutom tidigare lista packat ner favoritduschkräm till världens skönaste dusch efteråt samt godis och dricka till när det är dags för bbmyset :)
Även amningskläder och filt till bebis
Usch. Nu har jag gått med molvärk i typ fyra timmar. Så fort jag inte rör på mig så känns det. Och så ett barn som inte kan/vill sova på det -.-
Nu har jag iaf tagit en alvedon och hoppas på effekt.
Hittills idag har min bebis varit oerhört aktiv i magen. Hela havet stormar, verkligen. Sen övergick det till att trycka nedåt, inte minst på min blåsa och det har både svidit och ilat så att jag har fått ta det väldigt lugnt. Att bara böja mig lite framåt har känts obehagligt. Men jag hoppas att det är tecken på att bebis trycker sig nedåt i bäckenet för att fixeras.. någon som har känt liknande?
Hej! Jag har bf 1 juli! Nu önskar jag att bebisen kommer. 1vecka till bf idag, men känns som bebisen aldrig kommer komma ut.
Hittills idag har min bebis varit oerhört aktiv i magen. Hela havet stormar, verkligen. Sen övergick det till att trycka nedåt, inte minst på min blåsa och det har både svidit och ilat så att jag har fått ta det väldigt lugnt. Att bara böja mig lite framåt har känts obehagligt. Men jag hoppas att det är tecken på att bebis trycker sig nedåt i bäckenet för att fixeras.. någon som har känt liknande?
BF-Lista:
29/6 Utvandraren2
1 Sofiaaa94
3 Hermioney, tiiitti
6 13mila
7 Iowhannah, Anastacia80
9 tellismom
10 twoblirthree
13 mamadana
16 kattnos
18 Horisonten, Meeda1
19 malikan, Fins mamma
23 ostbågen
31 Perpen
:)
Typ hela tiden. När bebisen fixerade sig så kändes det som ilningar och hugg i princip en hel dag. Jag var helt slut efter det, kan jag säga.
Då får jag ändå försöka se det som positivt, även om jag hoppas att det inte ska kännas så här hela tiden :)
Angående BF-lista kom jag förresten på att jag såg i någon annan tråd att man hade skrivit sitt BF som sidfot efter sina inlägg (som jag har gjort nu) - kan ju vara en idé om man vill svara på någons inlägg men inte hittar BF-listan på en gång :)
Idag känns det lite bättre i kroppen men visst känns det att bebis bökar runt, inte minst långt ned.. 3 veckor kvar för mig idag!