• Längtarsåefterbarn

Bf juli 2018

Hej!

Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.

Plussade imorse och är överlycklig!

Är det någon mer som precis plussat?

Behöver någon att prata lite med :)

• Svar på tråden Bf juli 2018
  • Twoblirthree
    malikan skrev 2018-06-28 21:46:09 följande:

17.37 kom vår Ella i v 36+6 :) 3140 g och 49 cm lång och mår hur bra som helst! Jag har dock förlorat mkt blod pga mina operationer på tappen så jag är ganska medtagen, trodde jag skulle stryka med ett tag så skönt att det är över nu!

Någon annan som känner av nåt än?

Oj oj oj... Stort grattis!! :)
  • Iowhannah

17.37 kom vår Ella i v 36+6 :) 3140 g och 49 cm lång och mår hur bra som helst! Jag har dock förlorat mkt blod pga mina operationer på tappen så jag är ganska medtagen, trodde jag skulle stryka med ett tag så skönt att det är över nu!

Grattis till Ella, och sjukt bra jobbat! Och grattis till att vara först ut att föda :D

Hoppas du får en chans att ta igen dig nu. Hur länge blir ni kvar på bb?
  • Sopp

[quote=78839170][quote-nick]malikan skrev 2018-06-28 21:46:09 följande:[/quote-nick]17.37 kom vår Ella i v 36+6 :) 3140 g och 49 cm lång och mår hur bra som helst! Jag har dock förlorat mkt blod pga mina operationer på tappen så jag är ganska medtagen, trodde jag skulle stryka med ett tag så skönt att det är över nu!

Någon annan som känner av nåt än?[/

Grattis vad kul!

• Sopp

Alltså ikvälll har jag haft så otroligt mycket ilningar i underlivet. Det gör så jäkla ont! Jag känner liksom hur han bökar runt och trycker neråt. Hoppas inte det här ska fortsätta i en månad till - har inte haft såhär med de andra

• Sissij79

Jag har med haft lite känningar, men har BF 27/7 så det är kanske mest önsketänk :)

Mycket förvärkar sista dagarna och dålig i magen. Tänker att det kanske med beror på värmen..

Är lite jobbigt med känningar, eller hur?! Jag blir på hugget direkt känner jag och tänker tusen steg i förväg, på om sambon behöver komma hem från jobb, barnvakt, att jag inte packat någon väska osv.. och sen går det allt från en liten stund tills ett par timmar och så är det tok lungt i magen igen.

• Sissij79

Vad härligt!!! Stort grattis till er!!

• Utvandraren2

Grattis malikan!!

Nu har klockan passerat 00, så jag har bf idag! :O

Tror inte det kommer att hända något, känner ingenting. Hoppas på att det sker plötsligt.

Min mamma har kommit hit nu, så nu får jag mat serverad och kan bara sitta och ta det lugnt. Jätteskönt! Magen är som en basketboll nu, så nu är det tungt att röra sig. Men vi går lite korta promenader.

Tror att mamma är mer otålig än jag! xD

Vi pratar med magen och säger att hon kan väl komma ut till oss nu. Alla bebissaker är klara, väskan packad, sitter bara och väntar nu. Rörmokaren kommer senare idag, så badrummet är alldeles snart klart.

• Iowhannah
    Utvandraren2 skrev 2018-06-29 01:20:26 följande:

Grattis malikan!!

Nu har klockan passerat 00, så jag har bf idag! :O

Tror inte det kommer att hända något, känner ingenting. Hoppas på att det sker plötsligt.

Min mamma har kommit hit nu, så nu får jag mat serverad och kan bara sitta och ta det lugnt. Jätteskönt! Magen är som en basketboll nu, så nu är det tungt att röra sig. Men vi går lite korta promenader.

Tror att mamma är mer otålig än jag! xD

Vi pratar med magen och säger att hon kan väl komma ut till oss nu. Alla bebissaker är klara, väskan packad, sitter bara och väntar nu. Rörmokaren kommer senare idag, så badrummet är alldeles snart klart.

Bebisen kanske väntar på att badrummet ska bli färdigt så att både mamma och pappa har tid med henne :)
  • Utvandraren2
    Iowhannah skrev 2018-06-29 07:19:36 följande:

Bebisen kanske väntar på att badrummet ska bli färdigt så att både mamma och pappa har tid med henne :)

Haha, ja, så säger jag med! :)