• Lernemalin

Äggdonation 2018

Någon mer än jag som ska göra äggdonation och väntar på donator?:) vi kan följas åt! ???? själv startade vår resa 2016 på vintern. Nu är vi godkända och nästa år hoppas jag på donator och få bli gravid!

• Svar på tråden Äggdonation 2018
  • Zwillinge86
    Swoosh skrev 2018-05-27 15:13:19 följande:

Jobbiga dagar det där...! Hoppas att det går vägen nu! Hur känns det?

Jag har typ inte känner nåt än. Lite ont i magen igår och hastig ryggvärk idag, men inget jag skulle uppmärksammat om jag inte vore i det läge jag är. En del av mig känner att det inte gått vägen, och att det är lika bra att jag accepterar att våra syskonförsök nog är över. Men en annan del av mig är oerhört lugn, en känsla jag bara känner igen från spontana graviditeter...:
  • Swoosh
    Zwillinge86 skrev 2018-05-27 18:44:32 följande:

Jag har typ inte känner nåt än. Lite ont i magen igår och hastig ryggvärk idag, men inget jag skulle uppmärksammat om jag inte vore i det läge jag är. En del av mig känner att det inte gått vägen, och att det är lika bra att jag accepterar att våra syskonförsök nog är över. Men en annan del av mig är oerhört lugn, en känsla jag bara känner igen från spontana graviditeter...:

Hmm... det där lugnet känner jag igen! Hoppas hoppas!
  • Zwillinge86
    Swoosh skrev 2018-05-28 16:03:10 följande:

Supersvagt plus imorse och molvärk idag.
  • Zwillinge86

Svagt streck idag också så lite besviken, men testade med ett annat test som mäter från 25 istället för 5 mIE/L och då fick jag snabbt ett svagt streck och det känns ju hoppfullt ändå.

• UndrandeSökare
    Zwillinge86 skrev 2018-05-30 07:26:22 följande:

Svagt streck idag också så lite besviken, men testade med ett annat test som mäter från 25 istället för 5 mIE/L och då fick jag snabbt ett svagt streck och det känns ju hoppfullt ändå.

Hoppas det går bra !
  • UndrandeSökare
    Kristinag skrev 2018-05-12 16:44:52 följande:

Tack så mycket!

Vill inte riktigt tro på det än så vi får se hur det ser ut imorgon :)

Mina bröst är inte så ömma längre som de var igår så jag är fortfarande lite nervös för ett svagt minus.

Men det är mitt första plus :)

Hur har det gått för dig? Har du tagit något blodhcgprov nu?
  • Kristinag
    UndrandeSökare skrev 2018-05-30 08:13:56 följande:

Hur har det gått för dig? Har du tagit något blodhcgprov nu?

Jo det går bra tror jag. Ska på ultraljud den 13/6 då får vi reda på om där är en liten bebis.

Jag valde att inte ta blodprovet. Är värdet för lågt så hade jag deppat ihop totalt. Det finns inget man kan göra åt det ändå så jag tar det lugnt och hoppas på det bästa :)
  • Kristinag
    Zwillinge86 skrev 2018-05-30 07:26:22 följande:

Åhhhh hoppas hoppas!

När har du testdag?
  • Kristinag
    Swoosh skrev 2018-05-28 16:03:10 följande:

Hur går det för dig swoosh?
  • Zwillinge86
    Kristinag skrev 2018-05-30 17:40:01 följande:

Åhhhh hoppas hoppas!

När har du testdag?

Officiell testdag är först den 12/6
Svar på tråden Äggdonation 2018