Äggdonation 2018
Någon mer än jag som ska göra äggdonation och väntar på donator?:) vi kan följas åt! ???? själv startade vår resa 2016 på vintern. Nu är vi godkända och nästa år hoppas jag på donator och få bli gravid!
Någon mer än jag som ska göra äggdonation och väntar på donator?:) vi kan följas åt! ???? själv startade vår resa 2016 på vintern. Nu är vi godkända och nästa år hoppas jag på donator och få bli gravid!
Jobbiga dagar det där...! Hoppas att det går vägen nu! Hur känns det?
Jag har typ inte känner nåt än. Lite ont i magen igår och hastig ryggvärk idag, men inget jag skulle uppmärksammat om jag inte vore i det läge jag är. En del av mig känner att det inte gått vägen, och att det är lika bra att jag accepterar att våra syskonförsök nog är över. Men en annan del av mig är oerhört lugn, en känsla jag bara känner igen från spontana graviditeter...:
Hmm... det där lugnet känner jag igen! Hoppas hoppas!
Svagt streck idag också så lite besviken, men testade med ett annat test som mäter från 25 istället för 5 mIE/L och då fick jag snabbt ett svagt streck och det känns ju hoppfullt ändå.
Svagt streck idag också så lite besviken, men testade med ett annat test som mäter från 25 istället för 5 mIE/L och då fick jag snabbt ett svagt streck och det känns ju hoppfullt ändå.
Tack så mycket!
Vill inte riktigt tro på det än så vi får se hur det ser ut imorgon :)
Mina bröst är inte så ömma längre som de var igår så jag är fortfarande lite nervös för ett svagt minus.
Men det är mitt första plus :)
Hur har det gått för dig? Har du tagit något blodhcgprov nu?
Hmm... det där lugnet känner jag igen! Hoppas hoppas!
Åhhhh hoppas hoppas!
När har du testdag?