BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hur tänker ni kring åkpåse? Jag har inte haft någon till Mina stora barn men funderar på att köpa. Det är mycket rea just nu så därför kommer frågan redan nu.
Menar du åkpåse till vagn?
Hur tänker ni kring åkpåse? Jag har inte haft någon till Mina stora barn men funderar på att köpa. Det är mycket rea just nu så därför kommer frågan redan nu.
Hur länge har ni planerar att jobba?
Jag går på semester nu och kommer sedan vara hemma 3v innan bf, så slutjobbat här. Har starka förvärrar/sammandragningar och grov foglossning så df. Står/går/bär hela dagarna på jobbet så är lika bra att vila. Har två barn med så blir ändå inte mkt till soffläge haha
Tokmamma: Skönt att allt såg bra ut!!
Angående åderbrock så är ena mitt ena ben täckt av dem och min bm säger att det inte finns så mycket att göra; stödstrumpor eller stödstrumpbyxor, försök lägga upp benen i högläge. Mitt ena ben är typ helt förstört
Jag jobbar fortfarande heltid och på förskola. Min kropp börkar säga emot nu så vet inte om jag kommer tillbaka efter semmestern (går nu på fredag och har fyra veckor).
Min undran!! Igår såg jag att mitt ansikte är svullet!! Är detta normalt? Med mina två andra barn blev jag lite med svulleb sista veckorna men jag är bara o v.29?!
Nej, jag fattar det som att ansiktssvullnad ska kollas (för preeklampsi/havandeskapsförgiftning), har du andra symptom? Ring 1177 och fråga eller kolla 1177 på nätet om havandeskapsförgiftning.
Asså, nu är jag lite nojjig igen. Jag var hos bm idag och idag låg hjärtljuden på 135 slag i minuten jämfört med 140 slag i minuten förra gången för tre veckor sedan. Men visst borde hon ha reagerat om det var onormalt att frekvensen var lägre den här gången än förra?
Asså, nu är jag lite nojjig igen. Jag var hos bm idag och idag låg hjärtljuden på 135 slag i minuten jämfört med 140 slag i minuten förra gången för tre veckor sedan. Men visst borde hon ha reagerat om det var onormalt att frekvensen var lägre den här gången än förra?