BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Om jag inte vill skriva min mailadress här? Är det dig man inboxar?!
Jag var på hälsosamtal idag och har formell inskrivning den 31/1! (5+2 nu) och tänker nog beställa ett privat vul till nästa vecka. Vill bara veta att hjärtat slår och att allt är "som det ska" såhär långt!
Förstår din oro! Samma här nämligen! Har oxå ul nästa vecka, är då i v7+6 och är mest orolig att de inte ska hitta något foster då vägen hit har varit krokig!
BF SEPTEMBER 2018
1. Jasminefjellberg 2:a barnet, Mrs Lina 1 barnet
2. LilacAm, 1:a barnet
3. Malin1809, Lisa1986 1:a barnet, Hanna8911 1:a barnet
4. Fhkb (ts) 1a barnet, Alvaaa 2:a barnet, KLindqvist 1:a barnet
5. Cocosboll 1a barnet, Josefinnor 1a barnet, Akinder 1a barnet
6. Magneten1 1a barnet
7. Schneckan 1a barnet, Wictoria90
8. Erikasöder 1a barnet
9. Millannn 1a barnet
10. Evianna 3e barnet
11. YourNOTsotypicalmommy 1a barnet , Mawie 3:e barnet , Johannana 1a barnet
12. Nicho2018, 1a barnet
13.
14. Nostalgity, 3e barnet
15. Cheerful 1a barnet, ankmamma 1a barnet, Hellan 3:e barnet
16.Boggielo 3e barnet, Annnno 1a barnet
17.
18. Mimipig, 2:a barnet
19. Imra, 1:a barnet. icekitten, 1a barnet, Abla 3:e barnet
20.
21. Orkidé, 3e barnet, LA87
22. Lilj3, 2:a barnet , Nastka 3:e barnet
23. Elsaida, 6:e barnet , Maggisbulle 1:a barnet, Maria090 1:a barnet
24. Woohooo; 1:a barnet, tildurrr 1:a barnet
25.
26.
27.
28. Löv1, 1a barnet.
29.
30.
Hehe ja jag förstår hur du menar.... Alla symptom är välkomna just nu! Har fortsatt blöda lite grann varje dag... Som tur är inge klarrött, inge klumpar, ingen smärta eller känning nånstans. Brösten är ömma fortf, tycks bli värre för varje dag, tröttheten håller i sig, svullen och så kom illamåendet som ett brev på posten. Klarade inte av att sortera ut pappret som låg blandat med dotterns slajm igår kväll, var tvungen att be sambon göra det haha.
Men vi får se vad doktorn säger imorgon em via telefon. Vad han tycker jag ska göra? Om han tycker de låter som mf på g eller bara ofarliga blödningar? Har blödigt smått i 6 dagar nu.
BF SEPTEMBER 2018
1. Jasminefjellberg 2:a barnet, Mrs Lina 1 barnet
2. LilacAm, 1:a barnet
3. Malin1809, Lisa1986 1:a barnet, Hanna8911 1:a barnet
4. Fhkb (ts) 1a barnet, Alvaaa 2:a barnet, KLindqvist 1:a barnet
5. Cocosboll 1a barnet, Josefinnor 1a barnet, Akinder 1a barnet
6. Magneten1 1a barnet
7. Schneckan 1a barnet, Wictoria90
8. Erikasöder 1a barnet
9. Millannn 1a barnet
10. Evianna 3e barnet
11. YourNOTsotypicalmommy 1a barnet , Mawie 3:e barnet , Johannana 1a barnet
12. Nicho2018, 1a barnet
13.
14. Nostalgity, 3e barnet
15. Cheerful 1a barnet, ankmamma 1a barnet, Hellan 3:e barnet
16.Boggielo 3e barnet, Annnno 1a barnet
17.
18. Mimipig, 2:a barnet
19. Imra, 1:a barnet. icekitten, 1a barnet, Abla 3:e barnet
20.
21. Orkidé, 3e barnet, LA87
22. Lilj3, 2:a barnet , Nastka 3:e barnet, Sofiiem 2:a barnet
23. Elsaida, 6:e barnet , Maggisbulle 1:a barnet, Maria090 1:a barnet
24. Woohooo; 1:a barnet, tildurrr 1:a barnet
25.
26.
27.
28. Löv1, 1a barnet.
29.
30.
Hej igen! Skriver lite då och då för att alla ska ha möjlighet att se :). Vill ni gå med i vår superhemliga Facebookgrupp för bf september (som ingen kan söka fram och inga av era vänner ser) så skicka er mailadress till mig (den som är kopplad med ert FB konto) via ett privat meddelande till mig. Lättast är att klicka på mitt användarnamn här och sen vidare till meddelade. Fungerar dock bara på familjeliv.se och inte via appen.
Vi är nu uppe i ca 55 medlemmar och vi håller en god och fin ton. Alla bär ju på en hemlighet så vi respekterar varandras hemlighet. Om någon inte lyckas skicka ett meddelade till mig så svara i tråden att jag vill vara med så skickar jag ett meddelande till dig.
Haha inte lätt ibland på detta forum :D
Ja vi har inte berättat för någon ännu men får höra mig omkring sen :) tänker att man kanske måste fundera på sjukhus och ev. Förtur vissa bm kan ha?
Åh lite fel sida stan för mig, bor söder - men tack för tips ändå :)
Hej! Grattis alla! Plussade idag, första barnet. Känns så roligt och jätteläskigt! BF 28/9 :)
Fy vad nervös jag blev helt plötsligt. Nu blev det som verkligt när jag för första gången berättade för någon annan än min sambo.
Ringde mvc och fick tid för inskrivning redan den 25/1 borde då vara i v 6+4, trodde att det skulle bli närmare mitten slutet av februari. Men de ville ta det snart då jag är 36år och erbjuds KUB kostnads fritt. Nappade på det och hoppas innerligt att det visar på låg risk för avvikelser. Annars fick vi gå vidare med ett fostervatten prov, lite konstigt då jag har för mig att jag läste på landstingets webb att det var ett nipt först, får leta igen så jag kan fråga till veckan.