• fhkb

BF September 2018

Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.

• Svar på tråden BF September 2018
  • beso
    Melissa9 skrev 2018-01-16 23:52:17 följande:

Jag har precis plussat efter 7 månaders försök ???????????? Beräknad bf 27/9 ????

Grattis!! :)
  • SannaLi

Jag plussade för två veckor sedan ungefär. ????

Första barnet för både jag och min sambo, vi är 28 och 26 år gamla.

• Annkarask
    Papperstrassel skrev 2018-01-16 18:38:20 följande:

Facebookgrupp fanns en sån? :) Smidigare att skriva där ibland än här. Lättare att hänga med. 

Jag hade tänkt skaffa trygg hansas gravidförsäkring, men eftersom jag hade Foglossning förra graviditeten kanske det är dumt att ta en utan täckning för det. Vilken upplever ni som bäst?

Ja det finns. Jag skickade ett privat meddelande till dig. Kan bjuda in dig så snart jag har din mailadress som är kopplad till FB
  • Annkarask
    Akinder skrev 2018-01-16 12:48:42 följande:

Jag vill gärna vara med i den super-duper-hemliga facebookgruppen ???? kunde dock inte skicka meddelande till dig!

Jag har skickat ett meddelande till dig. Hoppas du ser det. Jag behöver din mailadress som du har kopplat till FB för att kunna bjuda in dig.
  • Annkarask

Hej igen! Skriver lite då och då för att alla ska ha möjlighet att se :). Vill ni gå med i vår superhemliga Facebookgrupp för bf september (som ingen kan söka fram och inga av era vänner ser) så skicka er mailadress till mig (den som är kopplad med ert FB konto) via ett privat meddelande till mig. Lättast är att klicka på mitt användarnamn här och sen vidare till meddelade. Fungerar dock bara på familjeliv.se och inte via appen.

Vi är nu uppe i ca 65 medlemmar och vi håller en god och fin ton. Alla bär ju på en hemlighet så vi respekterar varandras hemlighet. Om någon inte lyckas skicka ett meddelade till mig så svara i tråden att jag vill vara med så skickar jag ett meddelande till dig.

• beso

Ul idag för kolla om d e ofostrig då dom ej såg foster för 5dgr sen i v7. :( Gravsymptomen har minskat men nyss mådde jag så illa att jag nästan kräktes. Vet man kan ha symptom som vanligt trots ofostrig graviditet..skulle kännas så konstigt o sorgligt. Är inställd på att d e tomt till 95%..men mina 5% av hopp lyser dock starkast tokigt nog o kommer antagligen leda till stor besvikelse o sorg om 1 1/2h! :(

• SannaLi
    theemi skrev 2018-01-17 08:34:52 följande:

Grattis SannaLi och Melissa9! :D

Tack så mycket ! Känns spännande och bra förutom att jag inte får sova om nätterna ..
  • Eleonoratösen
    beso skrev 2018-01-17 08:50:33 följande:

Ul idag för kolla om d e ofostrig då dom ej såg foster för 5dgr sen i v7. :( Gravsymptomen har minskat men nyss mådde jag så illa att jag nästan kräktes. Vet man kan ha symptom som vanligt trots ofostrig graviditet..skulle kännas så konstigt o sorgligt. Är inställd på att d e tomt till 95%..men mina 5% av hopp lyser dock starkast tokigt nog o kommer antagligen leda till stor besvikelse o sorg om 1 1/2h! :(

Håller tummarna!
Svar på tråden BF September 2018