BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Hej alla! Grattis till alla plus!
Första graviditeten för mig. Plussade i onsdags och fick även samtal från mäklare att jag vunnit bud på en lägenhet. Dock ska jag nu flytta ifrån min sambo ( vi ska bli särbo ) undrar om någon här är i samma sits? Ska till kvinnokliniken imorgon för jag har skickat in abortformulär. jag behöver en kuratorträff ang mitt beslut. Jag kommer mer största sannorlikhet behålla men tanken finns eftersom förhållandet ser ut som det gör.
BF enl NC 16/10-18
Hejsan! Jag plussade idag
, helt oväntat då jag har PCO-S och har varit utan preventivmedel i 1 och ett halvt år, idag var jag på bim + 18 och kände att jag inte kunde ignorera symtomen längre, tog ett clearblue digital test och där stod det, gravid 3+ veckor
!
Så om mina beräkningar stämmer så blir det oktoberbebis!
hej! hur har det gått för dig i helgen? något än?
Jag testa -, men ingen mens än och jag väldiga symptom. hoppas bara inte att det är kroppen som luras! ;D
Hej alla! Grattis till alla plus!
Första graviditeten för mig. Plussade i onsdags och fick även samtal från mäklare att jag vunnit bud på en lägenhet. Dock ska jag nu flytta ifrån min sambo ( vi ska bli särbo ) undrar om någon här är i samma sits? Ska till kvinnokliniken imorgon för jag har skickat in abortformulär. jag behöver en kuratorträff ang mitt beslut. Jag kommer mer största sannorlikhet behålla men tanken finns eftersom förhållandet ser ut som det gör.
BF enl NC 16/10-18
Jag fick tyvärr troligen missfall i torsdags, känns skit :(
Hoppas det går bättre för dig och att du får ditt plus snart! :D
Hej, Grattis till graviditeten. Jag är sambo/särbo on off med min kille som inte vill ha fler egna barn. Han har redan 2 barn, nu 8 och 10. Jag har därför blivit gravid på egenhand. Jag ville inte offra att själv inte få uppleva att bli mamma. Alla familjekonstellationer ser annorlunda ut. Jag tycker du bara ska fundera på om du vill har barn eller ej. Huruvida ni är separerade, särbos eller sambos är mindre viktigt så länge barnet är efterlängtat. Lycka till!
Och nej :( sjukt tråkigt att höra :( varför tror du att det var mf?
Grattis alla som väntar oktober bebisar
. Jag plussade för någon dag sen går allt vägen får jag mitt sjätte barn i oktober BF just nu 21.10 enligt sista mensen .
Grattis alla som väntar oktober bebisar . Jag plussade för någon dag sen går allt vägen får jag mitt sjätte barn i oktober BF just nu 21.10 enligt sista mensen .
Beräknat på sista mensen så är jag i vecka 6+4, allt känns så overkligt, jag hade ställt in mig på att jag inte kunde få barn, iaf inte utan hjälp... jag är som i ett töcken, så otroligt glad och samtidigt i total chock????