BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Har BIM på fredag (9/3) har hittills orkat låta bli att testa. Men nu känns det som mensen är på G :/ . Börjar få lite mer flytningar vilket brukar vara ett menstecken för mig. Har ni tjejer några tips på lite hjälpmedel ni tycker/tror fungerar bra? :) ska inte ge upp hoppet förrän mensen kommer men med störst sannorlighet kommer den nog vilken dag som helst!
Är det sant! Gud så opraktiskt att det är samma symptom på att vara gravid som att få mens...
Tack du :) Mer än jag vågar göra själv nästan. Och grattis till ditt plus!
Tycker också det är skönt på sätt och vis (förutom såna här månader när det blir lite väl mycket väntan när man väntar på mens mellan typ dag 25 och 45 då...).
Dels som du säger, för att man slipper få ett negativt resultat. Sen känns det också alltid lite som att jag "vunnit" när jag inte tagit något test hehe. Vet inte över vem, kroppen kanske.
Har en fråga! Fertilitetsglidmedel som många förespråkar undrar jag om det verkligen ökar chanserna att bli gravid, jämfört med inget glidmedel alls? När jag läser om det står det att det till skillnad från andra glidmedel inte dödar spermier, men att det inte påverkar chansen att bli gravid.
Har en fråga! Fertilitetsglidmedel som många förespråkar undrar jag om det verkligen ökar chanserna att bli gravid, jämfört med inget glidmedel alls? När jag läser om det står det att det till skillnad från andra glidmedel inte dödar spermier, men att det inte påverkar chansen att bli gravid.
Kan rekommendera
Rosenrot
Zink
Folsyra
Concive plus ?den i singel pack man trycker in?
Detta äts/anv både för mannen och kvinnan
Lycka till
Äl+10... bara ett par dagar till. Fler som ska testa snart?
Kan vara ägget som fäster sig :) man kan även få en sådan dipp i tempkurvan utan att vara gravid,. Har för mig att det handlar om en extra ?boost? av östrogen i mitten av lutealfasen som kan göra att tempen dippar på samma sätt. Men har för mig att det är typ dubbelt så vanligt när man är gravid, så oddsen är helt klart på din sida :D Lycka till!
Nu har min mens kommit så nu hoppar jag över till april! Fy bubblan va det är deppigt! Lycka till allihopa :)
Nu har min mens kommit så nu hoppar jag över till april! Fy bubblan va det är deppigt! Lycka till allihopa :)