• Anonym (block)

Blockerad helt plötsligt!?

Dejtade en kille januari, och sen dumpade han mig från en dag till en annan.
    Han hade lite stökigt i livet som kanske påverkade, jag vet inte, jag fick aldrig nåt svar....
    Men så i söndags upptäckte jag att jag är blockerad på både facebook och instagram.
    Vi var inte vänner på FB och jag följde inte honom på instagram, så jag kunde ju inte se något på hans profiler. (om han ville dölja nåt, ny tjej tex, kunde ju inte se det ändå)
    Till saken hör att hans fyrmänningar la till mig på instagram i söndags, jag träffade dem under tiden vi dejtade. Efter det blockerade han mig..
    Han hade mig på snapchat också men nu har han tagit bort mig även där.
    Har skickat ett sms och frågat om jag gjort honom något som lett till blockering, men inget svar....
    What?
  • Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?
  • Anonym (J)
    Anonym (block) skrev 2018-03-24 21:40:37 följande:

Det finns ju flera olika anledningar, bara han som vet.

Exajt, och hans anledning ain't your Business för ni har ingen relation!

Håll koll på din anledning till dina val, för det är den enda du styr över.
  • Anonym (block)

Ja... jag förstår att han är över mig.

Jag förstod det förut, förstår det väl bättre nu, men det var ett märkligt drag att blockera mig istället för att bara strunta i mig.

Orkar inte läsa allt skit om att jag stalkat, smsat. Ja, förut, men inte på senaste. Jag har skrivit det hundra gånger här men likförbannat skriver ni att jag smsat ihjäl honom. Nej!

• Anonym (block)

Jag är jäkligt less bara på att han skulle behöva blockera. Jag hade gått vidare, vi hördes knappt, sen går han och blockerar och river upp massa skit hos mig.

Jag har varit ledsen sen början av februari, började må bättre så kommer detta! Varför liksom!! Det är väl klart jag ältar för VI HADE INTE HÖRTS!

• Anonym (block)

Men om han nu är så pass klar med mig så han måste blockera.

Varför har han inte blockerat mitt telefonnummer?

• Anonym (block)

Grejen är att när han nobbade mig, sa han att han inte kommer ha tid. Han är hemma 1 vecka i månaden, jobbar borta.

Han har haft 2 förhållanden och är 32 år, ett förhållande mellan 20-24, och sen ett förhållande på 7 månader när han var 27.

Han sa att vi skulle avbryta innan vi började få starkare känslor, för då blir det jobbigare att avbryta senare.

Den inställningen hade han. Vi hamnade i diskussion sista kvällen vi sågs, jag hade vansinnig pms, och han var slutkörd av jobbet.

Så han lämnade ju mig med jättekonstig anledning, är det jättelätt att gå vidare när jag hade blivit kär?

Vi har smsat, han har tyckt det var okej.

Men nu från ingenstans blev jag blockerad.... Jag mår jättedåligt över att det finns en anledning som jag inte får reda på.

• Anonym (block)

Men varför skulle han reagera så förbannat starkt för att jag och en släkting (till oss båda) lägger till på instagram?!?!

Vi har bara haft god ton på sms, ingen osämja alls.

Varför skulle han behöva reagera så starkt för det?

Som sagt, inte blockerad på telefonen.

Och saken är att jag för 3 veckor sedan BAD han blockera mig så jag kunde gå vidare utan att kunna höra av mig. Han vägrade blockera.

NU däremot körde han blockeringsmaraton från ingenstans.

• Anonym (mmmm)

167 inlägg, tråden bara fortsätter i all oändlighet pga att du TS, inte kan sluta älta! Ge dig nu, du kommer må mycket bättre, jag lovar! 

• Anonym (mmmm)
    Anonym (block) skrev 2018-03-25 10:05:20 följande:

Men varför skulle han reagera så förbannat starkt för att jag och en släkting (till oss båda) lägger till på instagram?!?!

Vi har bara haft god ton på sms, ingen osämja alls.

Varför skulle han behöva reagera så starkt för det?

Som sagt, inte blockerad på telefonen.

Och saken är att jag för 3 veckor sedan BAD han blockera mig så jag kunde gå vidare utan att kunna höra av mig. Han vägrade blockera.

NU däremot körde han blockeringsmaraton från ingenstans.

Han är väl bara lite trög då! Det tog 3 veckor för honom att inse att du hade rätt.  däremot är det högst besynnerligt att BE någon att blocka, har du ingen styrning över dig själv?
  • Anonym (mmmm)
    Anonym (block) skrev 2018-03-25 09:36:51 följande:

Grejen är att när han nobbade mig, sa han att han inte kommer ha tid. Han är hemma 1 vecka i månaden, jobbar borta.

Han har haft 2 förhållanden och är 32 år, ett förhållande mellan 20-24, och sen ett förhållande på 7 månader när han var 27.

Han sa att vi skulle avbryta innan vi började få starkare känslor, för då blir det jobbigare att avbryta senare.

Den inställningen hade han. Vi hamnade i diskussion sista kvällen vi sågs, jag hade vansinnig pms, och han var slutkörd av jobbet.

Så han lämnade ju mig med jättekonstig anledning, är det jättelätt att gå vidare när jag hade blivit kär?

Vi har smsat, han har tyckt det var okej.

Men nu från ingenstans blev jag blockerad.... Jag mår jättedåligt över att det finns en anledning som jag inte får reda på.

Han orkar väl inte längre.  Hur svårt är det att förstå! Han behöver dig inte i sitt liv - han bestämde sig för att blocka. End of story!
  • Anonym (block)
    Anonym (mmmm) skrev 2018-03-25 10:20:31 följande:

167 inlägg, tråden bara fortsätter i all oändlighet pga att du TS, inte kan sluta älta! Ge dig nu, du kommer må mycket bättre, jag lovar! 

Ok, då avslutar vi tråden här :)
Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?