-
Dejtade en kille januari, och sen dumpade han mig från en dag till en annan.Han hade lite stökigt i livet som kanske påverkade, jag vet inte, jag fick aldrig nåt svar....Men så i söndags upptäckte jag att jag är blockerad på både facebook och instagram.Vi var inte vänner på FB och jag följde inte honom på instagram, så jag kunde ju inte se något på hans profiler. (om han ville dölja nåt, ny tjej tex, kunde ju inte se det ändå)Till saken hör att hans fyrmänningar la till mig på instagram i söndags, jag träffade dem under tiden vi dejtade. Efter det blockerade han mig..Han hade mig på snapchat också men nu har han tagit bort mig även där.Har skickat ett sms och frågat om jag gjort honom något som lett till blockering, men inget svar....What?
-
Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?
-
Ganska sjuk människa som skriver sådär när någon skrivit ut att den mår dåligt.SysterY skrev 2018-03-25 22:38:26 följande:
Ehh...han blockade dig för att han inte vill ha dig i sitt liv längre. Är det svårt att förstå?
Du bör nog se över dig själv ett varv, allt näthat uppkommer av såna som dig.
Trist.
Fick ett sms igår där han skrev att han vill ses.
In. Your. Faces.
Nu färdigskrivet!
Tack och hej :) -
Ja,men å andra sidan så är det ju då man ser vad en person går för också.Anonym (block) skrev 2018-03-25 21:52:51 följande:Nej men det var ju så tidigt! Vi dejtade ju bara.
Och så tidigt gäller det ju att man ser det bästa... men det gjorde inte han, så han drog.
Men jag vill ju visa det bästa :(
Om h*n stannar kvar trots ens fel och brister.
Han valde att lägga benen på ryggen direkt. Det säger mer om honom än om dig.
Kom ihåg det. -
Du kan kanske be admin om att ta bort den,om du inte vill ha den kvar.Anonym (block) skrev 2018-03-25 22:02:40 följande:
Hur tar man bort en tråd?
Det är dags.
-
Trådar tas inte bort bara för att man ber om det!molly50 skrev 2018-03-26 08:43:23 följande:
Du kan kanske be admin om att ta bort den,om du inte vill ha den kvar.
Hoppas det går bättre OM du skulle få en ny chans nu, tyvärr är risken stor att du blir sårad igen dock. -
Håll nu huvudet kallt TS.Anonym (block) skrev 2018-03-26 08:06:37 följande:Ganska sjuk människa som skriver sådär när någon skrivit ut att den mår dåligt.
Trist.
In. Your. Faces.
Nu färdigskrivet!
Tack och hej :)
Den här killen har alltså dumpat dig (med vaga skäl) efter att ni dejtat i några månader. Ganska plötsligt dessutom, vad jag fattar. Han håller kontakt med dig trots att han inte vill dejta dig mer. Blockar dig plötsligt från ingenstans utan anledning och utan förklaring. Och när han skickar ett sms om att han vill ses så släpper du allt och går med på att träffa honom?
Det låter som om du kommer bli sårad igen, på ett eller annat sätt. I bästa fall är killen en velpotta (inget man vill leva med) och i värsta fall är han riktigt manipulativ. -
Så om man absolut inte vill ha tråden kvar så får den ändå ligga kvar,menar du?Anonym (Hmmm) skrev 2018-03-26 09:04:41 följande:Trådar tas inte bort bara för att man ber om det!
Hoppas det går bättre OM du skulle få en ny chans nu, tyvärr är risken stor att du blir sårad igen dock.
Man kan ju inte ta bort den själv så då måste man ju be admin om man vill ha den borttagen. (Även om jag tycker det är dåligt att man inte ska kunna göra det själv)
Annars vet jag inte hur det ska gå till. -
Jag tycker du ska vara försiktig nu.Anonym (block) skrev 2018-03-26 08:06:37 följande:Ganska sjuk människa som skriver sådär när någon skrivit ut att den mår dåligt.
Trist.
In. Your. Faces.
Nu färdigskrivet!
Tack och hej :)
Efter hur han har betett sig mot dig så tycker jag du ska vara på din vakt.
Annars kanske du riskerar att bli ännu mer sårad. -
Precis. Och har man ett bra skäl brukar de vara schyssta och hjälpa en.molly50 skrev 2018-03-26 09:13:27 följande:
Så om man absolut inte vill ha tråden kvar så får den ändå ligga kvar,menar du?
Man kan ju inte ta bort den själv så då måste man ju be admin om man vill ha den borttagen. (Även om jag tycker det är dåligt att man inte ska kunna göra det själv)
Annars vet jag inte hur det ska gå till.
-
Ja,visst är det väl så. Jag vet då flera som fått hjälp att ta bort sina trådar.Anonym (V) skrev 2018-03-26 09:21:37 följande:Precis. Och har man ett bra skäl brukar de vara schyssta och hjälpa en.
-
Hur många ggr sågs ni då eftersom du hade PMS varenda gång?Anonym (block) skrev 2018-03-25 21:42:08 följande:
Men jag kan ju fråga nåt annat då...
Anledningen till att jag ältar är ju för att jag inte kände att jag fick den chans jag förtjänade.
Han såg aldrig mitt bästa jag, han såg mitt sämsta, stress och pms. Det fixade han inte...
Men han såg aldrig mitt bästa. Jag Troe inte att han hade nobbat mig om han sett mitt bästa.
Nu såg han sämsta - drog.
Hur kan jag gå vidare? Jag vill ju visa honom vem jag är... :(
Jag tror han såg det han behövde se.
Hur fungerar du själv om du blir intresserad av någon, ni dejtar och varje gång visar han ganska tråkiga sidor, lättirriterad osv? Dör inte ditt intresse lite grann då? Fixar du en kille som bara är sur och inne i sig själv? Eller varför skulle han vara annorlunda? Hur kan han veta dina bästa sidor när du inte visat dem??? Det här är ju så märkligt resonemang av dig tycker jag.
En lärdom till dig TS är att inte spela ut hela ditt PMS med fullt blås som du verkar göra.
Du får i så fall berätta att du har PMS och blir ett monster några dagar varje månad så han inte tror du är sån hela tiden. Och visa dina bra sidor också, medans du har chansen.
Gör inte dig själv till ett missförstått offer som du gör nu, det är ditt eget fel och inget du kan belasta honom för att du visade upp dina sämsta sidor.
Ok nu har ditt ex hört av sig och vill ses. Förklara då för honom så du slipper älta och grubbla mer, prata inte i gåtor med honom och tro att han kan läsa dina tankar och vad han BORDE fatta eller inte.
Var TYDLIG med vad DU vill så du slipper gå från dejten med massa frågetecken som du måste ventillera i ett forum sen. För din egen skull.