-
Dejtade en kille januari, och sen dumpade han mig från en dag till en annan.Han hade lite stökigt i livet som kanske påverkade, jag vet inte, jag fick aldrig nåt svar....Men så i söndags upptäckte jag att jag är blockerad på både facebook och instagram.Vi var inte vänner på FB och jag följde inte honom på instagram, så jag kunde ju inte se något på hans profiler. (om han ville dölja nåt, ny tjej tex, kunde ju inte se det ändå)Till saken hör att hans fyrmänningar la till mig på instagram i söndags, jag träffade dem under tiden vi dejtade. Efter det blockerade han mig..Han hade mig på snapchat också men nu har han tagit bort mig även där.Har skickat ett sms och frågat om jag gjort honom något som lett till blockering, men inget svar....What?
-
Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?
-
Så, sen ni slutade träffas för två månader sen har du fortsatt att sms:a honom regelbundet fram tills nu då du upptäckte att du blivit blockad? Inte konstigt att han blockar då du inte kan låta honom vara ifred, han kanske gör det demonstrativt för att du äntligen ska vinken att du inte har något att hämta.
-
*äntligen ska _fatta_ vinken ska det ståAnonym (herregud) skrev 2018-03-24 21:25:51 följande:
Så, sen ni slutade träffas för två månader sen har du fortsatt att sms:a honom regelbundet fram tills nu då du upptäckte att du blivit blockad? Inte konstigt att han blockar då du inte kan låta honom vara ifred, han kanske gör det demonstrativt för att du äntligen ska vinken att du inte har något att hämta.
-
Men å... Läs allt innan du skriver.Anonym (herregud) skrev 2018-03-24 21:25:51 följande:
-
Det finns ju flera olika anledningar, bara han som vet.
Iofs om han hade träffat en tjej... Då kanske han skulle blockera mig.
Fast jag hade ju inte kunnat se ändå. -
Fast vad tusan...
Hade jag dumpat nån, träffat en ny kille efter 2 månader och varit nykär, inte sjutton hade jag brytt mig om honom då så jag skulle blockerat och hållt på...
Ähhh.... Blir så jäkla trött, kommer ändå inte få veta.
Men det gör ont att bli så respektlöst behandlad. -
Vad är det han har gjort som är respektlöst?Anonym (block) skrev 2018-03-24 21:43:24 följande:
Fast vad tusan...
Hade jag dumpat nån, träffat en ny kille efter 2 månader och varit nykär, inte sjutton hade jag brytt mig om honom då så jag skulle blockerat och hållt på...
Ähhh.... Blir så jäkla trött, kommer ändå inte få veta.
Men det gör ont att bli så respektlöst behandlad.
-
Inte svara när jag undrat.Anonym (asdf) skrev 2018-03-24 21:48:14 följande:
Vad är det han har gjort som är respektlöst?
Det är respektlöst i min värld.. Bara trycka bort och ignorera. -
Du gör det felaktiga antandet att andra skulle vara skyldiga dig någonting (tid, pengar; uppmärksamhet). Tänk istället att ingen är skyldig dig någonting och att allt de ger dig är en bonus.Anonym (block) skrev 2018-03-24 22:43:40 följande:
Inte svara när jag undrat.
Det är respektlöst i min värld.. Bara trycka bort och ignorera.
Har själv blockat flera killar utan förklaring. I mitt fall har det varit killar som klängt sig fast vid mig på ett obehagligt sätt. Som försökt ta av mig utan att jag velat. -
Ni har gjort slut, han är inte skyldig dig något.Anonym (block) skrev 2018-03-24 22:43:40 följande:Inte svara när jag undrat.
Du har fått rådet att gå vidare, sluta älta, sluta stalka. Men ändå fortsätter du...
Jag förstår honom. -
Men inte svara på vad? NI GJORDE SLUTAnonym (block) skrev 2018-03-24 22:43:40 följande:
Inte svara när jag undrat.
Där är svaret och det betyder att ni är inte kvar och då ska ni inte ha kontakt heller.
Dina känslor hör inte ihop med honom och det är det blockeringen visar dig.