• Anonym (Flyr_till_vichan)

Är trött på storstadsdivor till brudar som bara ser ner på en.

Jag gör vad jag kan för att ha ett snyggt utseende och har läst på i olika damtidningar för att få en bild av hur kvinnor vill att en riktig och bra man ska vara och se ut.

Men när jag går på stan och ler emot kvinnor ger de mig en blick som om de ser mig bara som smuts och en loser, vilket gradvis sänker mitt humör under dagen.

Är detta mycket ett storstadsfenomen? Jag är född och uppväxt i ett mindre samhälle på "vichan", men flyttade till den större stad jag nu bor i så fort jag hade möjlighet efter att ha gått ut gymnasiet. då jag var väldigt trött på inskränktheten och den bonniga mentaliteten i min hemkommun och för att det knappt fanns några snygga brudar där utan mest WT-skräpbrudar.

Flyttade till denna större stad för att vidga mina vyer, lära känna nya spännande människor, men inte minst för att kunna ragga på snygga brudar. Jag har gymmat i flera år och ser vältränad och muskulös ut, Jag försöker likna kända skådespelare som är favoriter hos många kvinnor och jag är glad och trevlig mot de flesta jag möter. Men blir som sagt inte klok på kvinnornas mentalitet i den här staden. De är liksom kalla och reserverade, ger på sin höjd ifrån sig ett "Hej" och många kvinnor man ser på stan och ler emot tittar nedlåtande på en med näsan i vädret som om man vore helt ovärdig deras uppmärksamhet.

Detta har gjort mig mer och mer nedstämd och jag har börjat dricka allt mer alkohol för att dämpa mina känslor av värdelöshet och deppighet/sorgsenhet.

Det konstiga är att när jag går på stan berusad har jag MYCKET lättare att få kontakt med kvinnor. Det är som om det är två skilda verkligheter. Men inte fan ska en behöva gå omkring och vara full jämt för att lyckas hos brudarna? Då blir man ju med största säkerhet alkoholist och det är väl det jag är på väg att bli nu.

Så nu funderar jag på att flytta till ett mindre samhälle igen, för även om det finns färre snygga brudar där, så är folket mycket trevligare och tillmötesgående och går inte omkring i någon högfärdsdimma.

Vad tycker ni annars jag ska göra? Någon som kan se/märka vad jag eventuellt gör för fel?

• Svar på tråden Är trött på storstadsdivor till brudar som bara ser ner på en.
  • Lainie Kennedy
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-22 17:06:45 följande:

Det är inte jag som har problem, utan de. Folk ska lära sig att kunna umgås.

Bahahahaha

Undervisa dem då. Du verkar ju ha oerhörda framgångar redan nu.
  • Lainie Kennedy
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-20 14:04:30 följande:

Jag gör vad jag kan för att ha ett snyggt utseende och har läst på i olika damtidningar för att få en bild av hur kvinnor vill att en riktig och bra man ska vara och se ut.

Men när jag går på stan och ler emot kvinnor ger de mig en blick som om de ser mig bara som smuts och en loser, vilket gradvis sänker mitt humör under dagen.

Är detta mycket ett storstadsfenomen? Jag är född och uppväxt i ett mindre samhälle på "vichan", men flyttade till den större stad jag nu bor i så fort jag hade möjlighet efter att ha gått ut gymnasiet. då jag var väldigt trött på inskränktheten och den bonniga mentaliteten i min hemkommun och för att det knappt fanns några snygga brudar där utan mest WT-skräpbrudar.

Flyttade till denna större stad för att vidga mina vyer, lära känna nya spännande människor, men inte minst för att kunna ragga på snygga brudar. Jag har gymmat i flera år och ser vältränad och muskulös ut, Jag försöker likna kända skådespelare som är favoriter hos många kvinnor och jag är glad och trevlig mot de flesta jag möter. Men blir som sagt inte klok på kvinnornas mentalitet i den här staden. De är liksom kalla och reserverade, ger på sin höjd ifrån sig ett "Hej" och många kvinnor man ser på stan och ler emot tittar nedlåtande på en med näsan i vädret som om man vore helt ovärdig deras uppmärksamhet.

Detta har gjort mig mer och mer nedstämd och jag har börjat dricka allt mer alkohol för att dämpa mina känslor av värdelöshet och deppighet/sorgsenhet.

Det konstiga är att när jag går på stan berusad har jag MYCKET lättare att få kontakt med kvinnor. Det är som om det är två skilda verkligheter. Men inte fan ska en behöva gå omkring och vara full jämt för att lyckas hos brudarna? Då blir man ju med största säkerhet alkoholist och det är väl det jag är på väg att bli nu.

Så nu funderar jag på att flytta till ett mindre samhälle igen, för även om det finns färre snygga brudar där, så är folket mycket trevligare och tillmötesgående och går inte omkring i någon högfärdsdimma.

Vad tycker ni annars jag ska göra? Någon som kan se/märka vad jag eventuellt gör för fel?

Minns du det här, ts?
  • Fiona M
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-22 17:41:01 följande:

Just det, jag uttrycker att DET är ett problem och att jag har problem med att DE har problem. Men huvudproblemet ligger inte hos mig utan på alla asociala människor som är rädda för glada, spontana och naturliga människor, som jag.

Problemet du hade var ju att du varken var glad, spontan eller naturlig. ..
  • Fiona M
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-22 17:44:51 följande:

Jag lät förresten tjejen läsa den här tråden, och hon klandrade mig inte alls. Likadant är det för oss tjejer, menade hon. Att även de försöker vara på olika sätt för att män de är intresserade av ska fastna för dem, så jag var inte ett dugg "onormal" tyckte hon. Däremot undrade vad det är för bittra kvinnor som huserar på Familjeliv, en sajt hon aldrig hade hört talas om än mindre varit aktiv i.

Hon drog slutsatsen att det är kvinnor som är besvikna på sina egna liv för att de själva inte lyckas attrahera de män de vill ha. Kan det stämma?

Eller hur.
    Mella-Bella skrev 2018-05-22 18:09:55 följande:
    Ingen aning, men vad spelar det för roll nu? Du har ju lyckats få en tjej i säng som du ville. Fortsätt som du gör du verkar ha ett vinnande koncept du behöver ingen hjälp ifrån människor som läser den här tråden. Kanske kan tråden vara till hjälp för andra män också så du kan vara en förebild för dem.
    Mella-Bella skrev 2018-05-22 18:09:55 följande:
    Ingen aning, men vad spelar det för roll nu? Du har ju lyckats få en tjej i säng som du ville. Fortsätt som du gör du verkar ha ett vinnande koncept du behöver ingen hjälp ifrån människor som läser den här tråden. Kanske kan tråden vara till hjälp för andra män också så du kan vara en förebild för dem.
    Jepp, och där fick vi ett nytt syfte med tråden. Killen som trots feministernas fördömanden, lyckades få en snygg tjej i säng. Läs och lär, alla ni grabbar som läser i tråden. Här har ni rebellen.

Lainie Kennedy skrev 2018-05-22 18:18:37 följande:
    Bahahahaha

Undervisa dem då. Du verkar ju ha oerhörda framgångar redan nu.
    Ja, de behöver sannerligen en lärare i livet.

Fiona M skrev 2018-05-22 18:25:27 följande:
    Problemet du hade var ju att du varken var glad, spontan eller naturlig. ..
    Jag är glad, spontan och naturligt på MITT sätt. Sedan om andra tycker jag är onaturlig får stå för dem. Jag trivs iaf med den jag är.

Lainie Kennedy skrev 2018-05-22 18:20:04 följande:
    Det kommer att gå jättebra för dig att lära allmänheten att umgås med dig. Bara fortsätt lalla runt på dagtid på fyllan så ska du se att de flockas.
    Det finns folk som tycker jag är en häftig och schysst kille. Men på FL verkar alla vara avundsjuka på den som lever och har roligt.

Ingen ska få må bra och trivas med sig själv. Och är man kille och ute efter sex ska man per definition tryckas ner.

Men när kvinnor bara är ute efter sex är det helt okej.

• Lainie Kennedy
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-22 18:28:08 följande:

Ja, de behöver sannerligen en lärare i livet.

Vad tycker du att jag borde studera?
  • Lainie Kennedy
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-22 18:32:33 följande:

Det finns folk som tycker jag är en häftig och schysst kille. Men på FL verkar alla vara avundsjuka på den som lever och har roligt.

Ingen ska få må bra och trivas med sig själv. Och är man kille och ute efter sex ska man per definition tryckas ner.

Men när kvinnor bara är ute efter sex är det helt okej.

Igen, det är du som startade en tråd om hur du inte lyckas i sociala sammanhang. Du frågade vad du gör för fel men gillade inte svaren. Jag betvivlar att någon är avundsjuk på dig eller vill ha din livsstil. Du är en vuxen man (?), lär dig att inte fråga om sådant du vet svaret på och inte tål att höra.
Svar på tråden Är trött på storstadsdivor till brudar som bara ser ner på en.