• Anonym (Flyr_till_vichan)

Är trött på storstadsdivor till brudar som bara ser ner på en.

Jag gör vad jag kan för att ha ett snyggt utseende och har läst på i olika damtidningar för att få en bild av hur kvinnor vill att en riktig och bra man ska vara och se ut.

Men när jag går på stan och ler emot kvinnor ger de mig en blick som om de ser mig bara som smuts och en loser, vilket gradvis sänker mitt humör under dagen.

Är detta mycket ett storstadsfenomen? Jag är född och uppväxt i ett mindre samhälle på "vichan", men flyttade till den större stad jag nu bor i så fort jag hade möjlighet efter att ha gått ut gymnasiet. då jag var väldigt trött på inskränktheten och den bonniga mentaliteten i min hemkommun och för att det knappt fanns några snygga brudar där utan mest WT-skräpbrudar.

Flyttade till denna större stad för att vidga mina vyer, lära känna nya spännande människor, men inte minst för att kunna ragga på snygga brudar. Jag har gymmat i flera år och ser vältränad och muskulös ut, Jag försöker likna kända skådespelare som är favoriter hos många kvinnor och jag är glad och trevlig mot de flesta jag möter. Men blir som sagt inte klok på kvinnornas mentalitet i den här staden. De är liksom kalla och reserverade, ger på sin höjd ifrån sig ett "Hej" och många kvinnor man ser på stan och ler emot tittar nedlåtande på en med näsan i vädret som om man vore helt ovärdig deras uppmärksamhet.

Detta har gjort mig mer och mer nedstämd och jag har börjat dricka allt mer alkohol för att dämpa mina känslor av värdelöshet och deppighet/sorgsenhet.

Det konstiga är att när jag går på stan berusad har jag MYCKET lättare att få kontakt med kvinnor. Det är som om det är två skilda verkligheter. Men inte fan ska en behöva gå omkring och vara full jämt för att lyckas hos brudarna? Då blir man ju med största säkerhet alkoholist och det är väl det jag är på väg att bli nu.

Så nu funderar jag på att flytta till ett mindre samhälle igen, för även om det finns färre snygga brudar där, så är folket mycket trevligare och tillmötesgående och går inte omkring i någon högfärdsdimma.

Vad tycker ni annars jag ska göra? Någon som kan se/märka vad jag eventuellt gör för fel?

• Svar på tråden Är trött på storstadsdivor till brudar som bara ser ner på en.
  • Mella-Bella
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-22 08:07:40 följande:

Detta motbevisar också vänsterfeministernas påstående om att ett beteende liknande mitt skulle vara helt oattraktivt och avtändande för tjejer. Så vi kan ju vidare i den här tråden diskutera trovärdigheten i dessa personers bedömningar av mäns beteenden. Gäller vänsterfeministers åsikter alla kvinnor eller endast de själva?

Var det någon som skrev att det gäller alla tjejer? Jag skulle tro att de talar mest för sig själva, i andra hand kvinnor i deras bekantskapskrets osv. eftersom du har startat en tråd och frågat efter deras åsikt.
    Lainie Kennedy skrev 2018-05-22 08:16:41 följande:
    Som jag förstod det var det du som upplevde att det fanns problem för dig att attrahera kvinnor?

Det är väl självklart att de som svarat bara kan redogöra för vad de tror är attraktivt för kvinnor. Det är vad jag vet ingen förutom du som har något behov av att bevisa att ett visst beteende borde ha samma effekt på alla kvinnor.
    Ja, det är ett problem generellt, men nu med tjejen som följde med mig hem här igår och har sovit här under natten, så tycker jag mig ha motbevisat uppfattningen om att det skulle vara "omöjligt" att attrahera kvinnor med mitt beteende. Det är ju tur för mig att människor, även kvinnor, är olika. Men på FL kan man lätt få uppfattningen att kvinnorna som skriver här utgör en avspegling av vad alla kvinnor tycker, vilket jag börjar ifrågasätta. FL har väl hela tiden varit ett tillhåll för vänsterfeminister och PK-människor och då blir det så att den rådande uppfattningen ses som en generell sanning. Många kan låta sig luras.

Mella-Bella skrev 2018-05-22 08:19:44 följande:
    Var det någon som skrev att det gäller alla tjejer? Jag skulle tro att de talar mest för sig själva, i andra hand kvinnor i deras bekantskapskrets osv. eftersom du har startat en tråd och frågat efter deras åsikt.
    Intrycket man får av många av svaren är att mitt beteende skulle vara förkastligt och obehagligt rent generellt för kvinnor, även om de bara talar för sig själva, så är det uppenbart att de vill att deras uppfattning ska råda.

• Anonym (Eller hur)
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-22 08:24:58 följande:
    Intrycket man får av många av svaren är att mitt beteende skulle vara förkastligt och obehagligt rent generellt för kvinnor, även om de bara talar för sig själva, så är det uppenbart att de vill att deras uppfattning ska råda.
    Börjar inte tjejen undra vad du pysslar med som sätter dig för att svara på ett forum klockan tio i sex på morgonen? Och sedan igen kl halv sju? Troligt, killen
    Anonym (Eller hur) skrev 2018-05-22 08:53:09 följande:
    Börjar inte tjejen undra vad du pysslar med som sätter dig för att svara på ett forum klockan tio i sex på morgonen? Och sedan igen kl halv sju? Troligt, killen
    Vad är det för konstigt med det? Är väl många som stirrar ner i sina smartphones/sätter sig vid datorn i tid och otid? Jag säger att jag svarar på mail. Bara för att du inte får någe ligg så ljuger inte andra.

• Anonym (signatur)

Perfekta kvinnor för dig då TS.
    Du är ju precis likadan själv. Vill enbart att din uppfattning skall råda. Drömmer
    Du vet kaka söker maka.

• Anonym (Eller hur)
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-22 09:01:25 följande:
    Vad är det för konstigt med det? Är väl många som stirrar ner i sina smartphones/sätter sig vid datorn i tid och otid? Jag säger att jag svarar på mail. Bara för att du inte får någe ligg så ljuger inte andra.
    Tja då har du förklaringen till varför du aldrig får ligga då? Prioriterar man "mail" dvs chatta med random främling på ett föräldraforum (!) framför en riktig levande person så, tja...

Sedan undrar jag vad min sex-status har med ditt inlägg att göra? Tänker du att alla som håller med dig och klappar dig på din lurviga svans får ligga medan vi andra som fnissar lite inte får det och troligen aldrig får det för inte nog med att vi är fula, vi luktar illa också. Också är vi ju radikalfeminister, vänstervridna sådana, för det vet ju alla att de som inte håller med en sexfixerad "man" är radikalfeminister.
  • Anonym (jus)

Det kaaaaan ju vara du som är den gemensamma nämnaren annars... Och jag kan säga att jag ignorerar och blir irriterad på alla män som ska flörta. 

• Mella-Bella

Tja du frågade ju om deras uppfnattning om vad du möjligtvis gör för fel. Sen har ju de läst tråden och dina inlägg här så det är väl den bilden de utgår ifrån. Tjejen du har där kanske har sett en annan bild av dig. Men om du visar tjejen din trådstarten och alla inlägg du skrivit här och hon fortfarande är intresserad så får ju det hela en annn vändning.
  • nihka
    Anonym (Flyr_till_vichan) skrev 2018-05-22 05:48:29 följande:

Hej alla "glada" och tack för era svar. Fick hem en donna över natten som jag mötte på en uteservering igår. Hon var liksom jag, lite påverkad och det ena ledde till det andra. Hon hade nyss gått ifrån sin kille efter att han varit otrogen och ville nu ge igen med samma mynt. Så nu mår man prima efter att ha fått doppa i grytan och fått kärlek och närhet hela natten. Hon uppfattade inte mig som obehaglig eller creepy på något sätt, utan tyckte bara det var skönt med en vettig man att prata med. Det är ju tur att inte alla kvinnor har samma inställning som kvinnorna på familjeliv, då hade livet varit en ständig öken utan hägringar.. Men tror att det är mest vänsterfeminister som skriver här så min TS var nog felplacerad vad gäller val av forum.

Jag ska svara på det ni skrivit sedan, men nu vill jag ta hand om tjejen som ropar att jag ska komma och lägga mig igen. Ciao och ha en bra dag i solen vänner! Livet leker och det är sommar.

Hon kanske bara var full. Eller något på p som påverkad eller påhittad
Svar på tråden Är trött på storstadsdivor till brudar som bara ser ner på en.