• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • MaalinJ
    LLW skrev 2018-06-11 16:12:26 följande:

Jag är tyvärr inte bästa personen att fråga för jag hade en rätt jobbig spolning. Gjorde ont som riktigt rejäl mensvärk och hade ont ett par dagar efteråt. Men vet måååånga som inte känner av något alls! Jag får alltid riktigt ont vid alla gynekologiska undersökningar så jag kanske är extra känslig där nere. Sen fick hon hålla på dubbelt så länge och sprutade in dubbelt så mycket kontrastvätska som man brukar, så kanske har med det att göra också. :P

Hur länge har ni försökt?

Men fy!!! Jag brukar dock också få ont vid gyn undersökningar. Fy detta ser jag inte fram emot :( hoppas nu bara att det hjälper för er!

Vi har väll försökt i lite mer än ett år nu (kört oskyddat iaf) men när vi startade så hade jag inte mens på några månader å efter att den kom tillbaka i dec förra året så har äl legat alldeles för sent. :/ dessutom så har min man cystor på sädersledarna å från att ha 100% godkänt sperma kvalité så har den blivit sämre sen han gjorde ett sperma prov i april. Men vi kunde ändå försöka bli gravida sa dom.
  • Nicciz
    johannastroberg skrev 2018-06-11 19:21:18 följande:

Mensen slut idag så nu börjar jag med äl-tester. Äl på söndag :)

Vilken lyx! Min mens är slut idag men jag måste vänta i hela 16 dagar på ÄL....
  • soffipropp1987

Hejsan! Hoppar in här i denna tråd istället då jag gjorde ett negativt gravtest igår på bim+1. Känns i magen som början på mens idag så min nästa bim blir 9/7. Ska jobba lång dag idag så jag satte in menskoppen för säkerhets skull... Men har molande värk nu så den borde komma igång idag.

• Elsaida

Hej tjejer.

Ännu en ny mens och ännu fler negativa test, då kör vi på omgång nr 8 här och hoppas att Juli är våran månad <3

• Elsaida

Bim juli 2018

1 juli - Jagvetdåinte

2 juli - johannastroberg 

3 juli - längtan efter ett syskon

4 juli - Issari

5 juli - ettlitetsyskon, eman303

6 juli - JenniB

9 juli - AllaGodaTingÄrTre

10 Juli - Elsaida

14 juli - Nicciz

• sanfo1

Jag hänger på och hoppas på plus för oss alla! :)

1 juli - Jagvetdåinte

2 juli - johannastroberg 

4 juli - Issari

5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1

6 juli - JenniB

9 juli - AllaGodaTingÄrTre

10 Juli - Elsaida

14 juli - Nicciz

• Ettlitetsyskon

Min första mens efter borttagning av spiral fick jag den 2 juni, varade i 4 dagar. Dvs den slutade den 5e juni. Inget konstigt.

Men i söndags f(10e) fck jag ägglosningsvärk. Provade med stickor och det var positivt. Har efter det provat varje dag (4 dagar) och alla har varit starkt positivt. Mycket starkare en teststrecket. Men 4 dagar, är det normalt? Och så nära inpå mensen??

• JenniB
    Ettlitetsyskon skrev 2018-06-13 11:19:17 följande:

Min första mens efter borttagning av spiral fick jag den 2 juni, varade i 4 dagar. Dvs den slutade den 5e juni. Inget konstigt.

Men i söndags f(10e) fck jag ägglosningsvärk. Provade med stickor och det var positivt. Har efter det provat varje dag (4 dagar) och alla har varit starkt positivt. Mycket starkare en teststrecket. Men 4 dagar, är det normalt? Och så nära inpå mensen??

Jag vet inte varför de är lika starka så många dagar i rad.. men jag har fått ÄL känningar igår vilket var 4 dagar efter sista mensdagen. Tyckte också det verkade tidigt men tror inte det är någon fara. Har läst att man kan känna ägglossningen redan några dagar innan, så det kanske är dags snart. :)
  • soffipropp1987

1 juli - Jagvetdåinte

2 juli - johannastroberg

4 juli - Issari

5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1

6 juli - JenniB

9 juli - AllaGodaTingÄrTre soffipropp1987

10 Juli - Elsaida

14 juli - Nicciz

Svar på tråden BIM juli 2018