BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Är lite nyfiken på hur längre ni har försökt och hur ni gör varje månad.
Testar ni med ÄL-stickor/tempar eller inget av det?
Själv vill jag inte stressa upp mig för mycket med att testa en massa och myser till det som vanligt vilket brukar bli 3-4 gånger i veckan, så ungefär varannan dag. :)
Är lite nyfiken på hur längre ni har försökt och hur ni gör varje månad.
Testar ni med ÄL-stickor/tempar eller inget av det?
Själv vill jag inte stressa upp mig för mycket med att testa en massa och myser till det som vanligt vilket brukar bli 3-4 gånger i veckan, så ungefär varannan dag. :)
Har hört att det ska vara en ganska bra metod och eftersom att du hållt på med det redan innan är det ju smidigt att bara fortsätta med det. :) Brukar du känna av ägglossningen?
Tack, det tror jag med! Hoppas att en liten rackare vill simma till rätt ställe bara :D
Har hört att det ska vara en ganska bra metod och eftersom att du hållt på med det redan innan är det ju smidigt att bara fortsätta med det. :) Brukar du känna av ägglossningen?
Tack, det tror jag med! Hoppas att en liten rackare vill simma till rätt ställe bara :D
Flyttar över här från juni-tråden då mensen kom igår :(
BIM juli 2018
2 juli - johannastroberg
4 juli - Issari
5 juli - ettlitetsyskon, eman303
6 juli - JenniB
12 juli - Nicciz
Hej!!
Hoppar in här jag mä :)
BIM 6/7, slutade med piller i december. Ingen graviditet än men hoppas på att inte mensen kommer i juli.
Lycka till alla :)
Okej! Kan man känna av att man har pco eller hur funkar det? Har verkligen ingen koll på just det. Jag hoppas det går lika bra med ÄL-stickorna denna gången och så håller jag tummarna med att det blir en liten. :)
Flyttar över här från juni-tråden då mensen kom igår :(
BIM juli 2018
2 juli - johannastroberg
4 juli - Issari
5 juli - ettlitetsyskon, eman303
6 juli - JenniB
12 juli - Nicciz