BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Alltså jag fattar inte... Jag får ALDRIG pos på ältest trots att jag har konstaterad äl hos gyn. Strecken blir aldrig lika starka utan snarare till 90%... Även de ggr/månader jag faktiskt blivit gravid. Dom blir näääästan lika starka under en dag sen blir dom svagare igen. Kan det helt enkelt vara så att jag missar toppen? För äl har jag.
Vi är också på försök nr 2. Har äl nästa vecka. Vad gör rosenroten för nytta?
Jag fick tyvärr mitt fjärde missfall förra cykeln. Jag tror att jag är överfertil; blir befruktad varje gång trots att ägget inte är befruktningsdugligt. Har blivit gravid fyra ggr sen i dec (nu tre cyklar i rad). Får alltid missfall i vecka 4+3.
Nya tag... förra gången fick jag ÄL på dag 39 (!). Nu är jag på dag 15 bara och får detta resultat på ÄL test. Tolkar ni detta som positivt? Ser tyvärr att teststrecket är liiiiite starkare? Kanske? Vad tycker ni?
Hoppar in här från juni tråden då jag fått spottings idag som jag alltid brukar få några dagar innan mensen. Så den kommer säkert som planerat. Fick tydligt positivt ÄL-test på onsdagen och negativt på torsdagen. Så vet att vi träffade rätt men hade inte de typiska ÄL-flytningarna som jag brukar. Så tänker att ägget kanske aldrig släppte.
Ska fokusera på att försöka gå ner 5 kg till nästa ÄL som blir ca 5/7 och BIM blir då den 19/7.
Hoppar också in från Juni, flera av er känner man ju igen :)
En mars bebis är ju aldrig fel
1 juli - Jagvetdåinte
2 juli - johannastroberg
3 juli - längtan efter ett syskon
4 juli - Issari
5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna
6 juli - JenniB
9 juli - AllaGodaTingÄrTre, soffipropp1987
10 Juli - Elsaida
13 juli - babytjejen
14 juli - Nicciz, niiskuneiti
15 Juli - Mist
16 Juli - Esofe
20 juli - Thorax
21 juli - Ejjami
Halloj, då min mens kom idag. hoppar jag besviket över hit till Juli tråden.
Kram på er allihop. Hoppas jag kommer över det här deppiga snart och kan se framåt..
Jag tror du ska tolka det som positivt. Jag får sällan starkare sträck än så där när jag har testat :)
Alltså jag fattar inte... Jag får ALDRIG pos på ältest trots att jag har konstaterad äl hos gyn. Strecken blir aldrig lika starka utan snarare till 90%... Även de ggr/månader jag faktiskt blivit gravid. Dom blir näääästan lika starka under en dag sen blir dom svagare igen. Kan det helt enkelt vara så att jag missar toppen? För äl har jag.
Hej hoppar också in här. Jag tog ut min hormonspiral 30/5 och fick någon liten mens 2 juni. Strax efter det började vi försöka. Tror jag kan ha haft Äl i helgen men ej tagit något test... men vi har jobbat som kaniner på det ????
Antar att min BIM borde var i början av juli kanske runt 2a eftersom jag tidigare haft ca 30 dagar. Men haft spiral i 3 år å innan hade jag stav i 2 år.
Men håller tummarna! Är så nyfiken och vill helst testa men är ju på tok för tidigt?! ????