BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Jag vågar inte riktigt lita på det här med temp ännu. Min temperatur går verkligen som en berg och dalbana.
BIM idag, och jag har absolut inga menskänningar. Vilket jag brukar ha.
Dessutom så spydde jag imorse....
Dock så var jag ute med några vänner igår och drack några öl, men det har aldrig någonsin hänt att jag spytt på morgonen (Förutom en gång när man var drängfull som 16-åring) ;)
Så nu har jag lite dåligt samvete för att jag drack öl igår.
Men har tidigare bestämt mig för att jag kan inte sätta mitt liv på "hold".
Tror jag får gå in och köpa mig ett test idag om mensen inte kommer.
Inga nyheter för dig?
Bim idag! Testade negativt igår morse. Ska hålla mig över helgen och sen testa med digitalt på måndag om inte mensen kommer innan :)
Hej hej,
Är uppgiven och ledsen, mensen kom och nu blir det vårt 13e försök. : /
Ni som struntade i babyverkstan och sen blev gravida, hur tusan gjorde ni?? Hur lyckades ni inte tänka på det och ha stenkoll på Äl och inte ligga i liksom...
Jag ger upp snart. : (
Jag är på BIM +5 och ingen mens. Trodde den skulle kommit igår faktiskt. Tog ett test också, men det var ju tvär negativt. Börjar tro att äl uteblev i juli.. Så det är väl bara att försöka vänta in nästa kanske. Augusti kommer nog inte heller bli vår månad så just nu sätter jag allt mitt hopp till september. Funderar på att lämna FL ett tag nu och återkomma igen när nästa mens har kommit då jag kanske kan få koll på läget igen.
Önskade mig ett plus på semestern, men får ta ett höst-plus istället då.
Hej! Jag har inte varit med i tråden innan, men vill bara skänka lite hopp till andra med pco där ute! Jag fick diagnosen på grund av långa menscykel och många äggblåsor på båda äggstockarna, men är i övrigt normalviktig mm.
I juli försökte vi för andra gången och lyckades! :) Jag plussade för några dagar sen på äl+14. Jag testade även med progesteronkräm efter äl denna cykel, pga att jag misstänkte lågt progesteron.
Mensen kom som en klocka igår. Och äl i augusti är jag i Spanien utan mannen, så vi får försöka i september igen! Lycka till alla :D
Jag vågar inte riktigt lita på det här med temp ännu. Min temperatur går verkligen som en berg och dalbana.
BIM idag, och jag har absolut inga menskänningar. Vilket jag brukar ha.
Dessutom så spydde jag imorse....
Dock så var jag ute med några vänner igår och drack några öl, men det har aldrig någonsin hänt att jag spytt på morgonen (Förutom en gång när man var drängfull som 16-åring) ;)
Så nu har jag lite dåligt samvete för att jag drack öl igår.
Men har tidigare bestämt mig för att jag kan inte sätta mitt liv på "hold".
Tror jag får gå in och köpa mig ett test idag om mensen inte kommer.
Inga nyheter för dig?
Haha, hemligheten är att jag är för snål. =P
Tycker alla test är så satans dyra. Men får köpa på apoteket denna gången, blir det sen inget så beställer jag från nätet, blir billigare.
Åh vad trist för dig. Och I feel you, vi är just nu på försök nr. 12.
Hoppas att det tar sig för oss båda snart.
Jag har varit med väldigt lite i tråden med hade bim den 27e, och detta tog jag idag. Vad tror ni??
Jag har varit med väldigt lite i tråden med hade bim den 27e, och detta tog jag idag. Vad tror ni??
Tycker definitivt det ser ut som ett plus! Grattis :)
Första testet du tog?
Mens idag! Mina senaste cykler har varit kortare än vanligt (28 dagar ist för 30). Undrar varför det blir så. Förra cykeln var det för att ÄL kom tidigare, men denna cykeln var lutealfasen kortare än vanligt (12 dagar istället för 14-15). Nytt försök i augusti!
Temperaturen sjönk imorse och mensen kom strax därefter! Min cykel har blivit längre av någon anledning 33 dagar. Slutade med mini-piller 1/6 och vi har försökt aktivt efter första mensen därefter som började 27/6-1/7. (ÄL dag 17 enligt flo)
Hoppar in i bim Augusti och hoppas på ett plus då! Lycka till alla som plussat!
Hej! Jag har inte varit med i tråden innan, men vill bara skänka lite hopp till andra med pco där ute! Jag fick diagnosen på grund av långa menscykel och många äggblåsor på båda äggstockarna, men är i övrigt normalviktig mm.
I juli försökte vi för andra gången och lyckades! :) Jag plussade för några dagar sen på äl+14. Jag testade även med progesteronkräm efter äl denna cykel, pga att jag misstänkte lågt progesteron.
Hej!
Hoppar in här då jag är på BIM+3 utan nån mens i sikte..
Det enda jag vill är att testa men är ute på en ö utan apotek och ska inte hem förrän på torsd..
Har ingen mensvärk men känt tre kvällar i rad som stick eller att det stramar eller hur man ska förklara det, gör absolut inte ont som mensvärk. Mina bröst är extremt ömma och hårda/knöliga, mest på sidorna och undertill. Använder NC och tempar, och temepraturen håller sig hög, i vanliga fall dippar den alltid dagen innan mens..
Vad tror ni, vågar man hoppas på plus?
Ville bara säga att jag fick mens på utsatt dag, i fredags. Extremt regelbunden cykel så egentligen borde jag inte vara förvånad.
Men alltså, det är helt sjukt vad kroppen luras. Luras så mycket att jag t.o.m spyr på morgonen BIM-1 (Nej, ingen magsjuka el liknande).
Ska verkligen försöka att inte söka symptom, och det enda jag kommer göra i Augusti är att ta ÄL-test, och förvänta mig att mensen kommer på fredag den 24 augusti.
Hoppar in i Augustigruppen nu. Försök nr. 13...
Lycka Till till alla ni som har plussat, och vi andra ses i augusti-tråden. :)
Jag har plussat ????