BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hoppar över hit då mensen satt igång, kom sent o anade ett svaaagt plus på clearblue så blev extra jobbigt denna gången. Dags för tredje försöket efter missfall o hoppas på tredje gången gillt....
Har äl 29 juni o bim 13 juli enligt min app...
Jag fick tyvärr mitt fjärde missfall förra cykeln. Jag tror att jag är överfertil; blir befruktad varje gång trots att ägget inte är befruktningsdugligt. Har blivit gravid fyra ggr sen i dec (nu tre cyklar i rad). Får alltid missfall i vecka 4+3.
Nya tag... förra gången fick jag ÄL på dag 39 (!). Nu är jag på dag 15 bara och får detta resultat på ÄL test. Tolkar ni detta som positivt? Ser tyvärr att teststrecket är liiiiite starkare? Kanske? Vad tycker ni?
Jag fick tyvärr mitt fjärde missfall förra cykeln. Jag tror att jag är överfertil; blir befruktad varje gång trots att ägget inte är befruktningsdugligt. Har blivit gravid fyra ggr sen i dec (nu tre cyklar i rad). Får alltid missfall i vecka 4+3.
Nya tag... förra gången fick jag ÄL på dag 39 (!). Nu är jag på dag 15 bara och får detta resultat på ÄL test. Tolkar ni detta som positivt? Ser tyvärr att teststrecket är liiiiite starkare? Kanske? Vad tycker ni?
Har varit med om samma, nu, sedan november, de är så trist, har du koll på dina värden? Tsh bland annat?
Mina var förhöjda visade det sig och de är troligtvis därför jag varit med om alla mina mf.
Skulle tolka testet som positivt :)
Hoppar in här och lägger in min BIM. Första mensen på flera år idag, aldrig varit så glad förut som nu. Nu kan jag börja räkna på riktigt.
1 juli - Jagvetdåinte
2 juli - johannastroberg
3 juli - längtan efter ett syskon
4 juli - Issari
5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna
6 juli - JenniB
9 juli - AllaGodaTingÄrTre soffipropp1987
10 Juli - Elsaida
14 juli - Nicciz, niiskuneiti
15 Juli - Mist
16 Juli - Esofe
21 juli Ejjami
Hoppar över från Juni tråden och hoppas detta är min månad.
Har kört efter ägglossningen på min p-dator men tänkte nu testa mäta med stickor också.
Läst lite om folk som fått hjälp av att ta bisolvon, så tänkte testa det denna månad också.
Lite stressad eftersom jag är egenföretagare och nu de första 2 åren får ett sgi beräknat på samma som vid anställning och inte resultat. Så nu har jag 3 ägglossningar på mig innan mitt sgi dippar rejält, å då måste vi vänta något år till:(
Stress är ingen höjdare för varken fruktsamhet eller sexlust, tycker det är halvt omöjligt ändå att gå till ett ligg när man har en 3 åring i hasorna hela tiden, haha! XD
Nyss kommit ut ur en utmattning och har rejäla tvivel på att kroppen ska svika även nu:(
1 juli - Jagvetdåinte
2 juli - johannastroberg
4 juli - Issari
6 juli - JenniB
10 Juli - Elsaida
12 Juli - Månflicka
15 Juli - Mist
16 Juli - Esofe
21 juli Ejjami
Lägger in mig i listan nu o hoppas appen har rätt om äl o bim...
1 juli - Jagvetdåinte
2 juli - johannastroberg
4 juli - Issari
6 juli - JenniB
10 Juli - Elsaida
13 juli babytjejen
15 Juli - Mist
16 Juli - Esofe
21 juli Ejjami[/quote]
Nu är ÄL i full gång, någon mer som har? Vi är på försök nummer 2 och är så taggade på detta! :)
Ätit rosenrot fram tills nu och äter folsyretabletter. Slutar med rosenrot nu vid ÄL och hoppas det är sista gången jag behöver äta det.
Nu är ÄL i full gång, någon mer som har? Vi är på försök nummer 2 och är så taggade på detta! :)
Ätit rosenrot fram tills nu och äter folsyretabletter. Slutar med rosenrot nu vid ÄL och hoppas det är sista gången jag behöver äta det.