BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
[quote=78884857][quote-nick]Thorax skrev 2018-07-15 20:02:27 följande:[/quote-nick]Du kan ju testa nu också och få ett säkert resultat :)
Du är väl på +15-16?[/
Äl +17 idag, BIM -4
Ja borde kunna testa men vill vänta och se om mensen kommer. Har fått för mig att jag inte är gravid, vet inte varför haha!
[quote=78884857][quote-nick]Thorax skrev 2018-07-15 20:02:27 följande:[/quote-nick]Du kan ju testa nu också och få ett säkert resultat :)
Du är väl på +15-16?[/
Äl +17 idag, BIM -4
Ja borde kunna testa men vill vänta och se om mensen kommer. Har fått för mig att jag inte är gravid, vet inte varför haha!
Flyttar över mig till BIM Augusti då jag äntligen fick min mens i helgen efter mitt pillerstopp innan midsommar! Så nu kan man börja försöka bli med bebis på riktigt!:) Lycka till alla!
Vad bra att kroppen kommit igång nu! Lycka till!!
Jag har äntligen fått tag i gravtest, apoteket har varit stängt i helgen då jag e på landet :/ kunde inte hålla mig från att testa med eftermiddagsurin och tyvärr visar det bara lika svagt som i fredags (morgonurin) .. Får vänta till imorgon bitti och testa igen :$ inte helt säker på när jag hade ÄL, men enligt flo borde jag va på ÄL+12 eller 13.. Så jobbigt att vänta!!
Tusan, räknade en dag fel :D
Haha nej men jag vet vad du menar. Hade den känslan jag också, dock hoppade jag hade fel. Trots mensen vill jag testa Hahaha
Men där är ett svagt streck!:) Ska hålla tummarna för dig att det blir starkare om ett par dagar!:)
ÄL+10 idag och detta kom fram efter utsatt tid, ser ni nått och vad tror ni?

Haha nära nog ;)
Jag både vill strunta i att testa om mensen kommer men vill ändå testa för att utesluta.
Så jag sitter här och velar om jag ska beställa hem och ta på fredag morgon oavsett. Äl +21 borde ju vara rättvisande haha!
ÄL+10 idag och detta kom fram efter utsatt tid, ser ni nått och vad tror ni?
Jag ser ett svagt streck :) Men det är så svårt att helt veta med stickor. Har själv trott att jag sett streck som sen visat sig inte vara något. Det här ser ju rosa ut så jag tror absolut att det är ett plus :) Ta ett digitalt i morgon så får du säkert ett tydligt svar. Håller tummarna.
Själv är jag på BIM + 1 men spottings och lite värk, så tror tyvärr bara att mensen är lite trögstartad :(
Men hoppet är väl kanske inte helt ute än. Ska testa i morgon om mensen inte kommit i gång innan dess.