• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • Periksson90
    Esmes skrev 2018-07-17 17:48:07 följande:

Är det någon mer här som tempar? Är på BIM +2 med lite lite bruna spottings, så därför tänker jag att mensen är på gång.

Någon som tempat länge och har någon koll på hur det brukar se ut?

Jag tempade regelbundet i 1,5 år innan jag vart planerat gravid med dottern 2016. Inför mensen har min tempkurva alltid gått ner dagen innan mens. Enda gången detta inte har hänt var när jag var gravid :) så är ju positivt att din tempen håller sig hög!
  • Ejjami
    EmmalinneaS skrev 2018-07-17 18:37:27 följande:

För mig är det precis likadant. Har också bim 22/7 och inga symtom alls. Får väl räkna med att den kommer på söndag, men hoppas verkligen inte det. Har den inte kommit på söndag så kanske, kanske testar jag på måndag. Testar senast torsdagen 26/7 om den inte kommit innan dess.

Men nu har vi en semestervecka i München, så försöker att inte tänka så mycket på det

Jag planerade också att vänta till efter BIM. Men min sambo fyller år på äl+11 så jag tänker testa då ifall ifall lixom. Det kan ju bli en härlig överraskning! Hihi!

Heja alla som pallar vänta till efter BIM!
  • LisaMaria 2

Får ta bort mig, mensen kom i går på bim -1.. vill testa ändå och googlar desperat ?gravid trots mens?, men jag får väl gr upp och försöka igen nästa månad. Min cykel har bara varit 24-25 dagar senaste månaderna.

1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne, Theresu

2 juli -Glädje5, Fotbollsbebbe, Natalie87W

3 juli - , sosarora

3 juli- mjj, hoppas på ett andra barn

5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna (blev 1 juli), emmaaaaaaa

6 juli - JenniB

7 juli - missmli, Anna82, MissBaglady

9 juli - soffipropp1987

10 Juli - Elsaida , frökenglad

12 juli- Månflicka, niiskuneiti

14 juli - Nicciz, anvandarnamnetarupptaget

15 Juli - Mist, Esmes

16 Juli - Esofe, Silk-Spectre

18 Juli - lyckligast80

19 juli - IBS (har ett annat konto där heter jag VIFEM)

20 juli - Försök 3, Tiolina

21 juli - S0mmarb3bisen , Jagerika

22 juli - EmmalinneaS,mor till 2 väntan på nr3, Hoppfanten, Ejjami, Vicki89

22 Juli - Incognita, Försök 1

23 Juli - Blåstjärna

25 Juli - längtan efter ett syskon, Jevi87

26 Juli - Lo

27 juli - smultronbär

28 juli - Syskon, zion

29 juli - johannastroberg

31 juli - Issari, lindabinda

PLUS

25/6 Sosarora BIM-4 (ivf-testdag -8)

6/7 AllaGodaTingÄrTre BIM+2

8/7 MissBaglady BIM+1

10/7 Nicciz BIM-3/4

• Esmes
    Periksson90 skrev 2018-07-17 20:03:27 följande:

Jag tempade regelbundet i 1,5 år innan jag vart planerat gravid med dottern 2016. Inför mensen har min tempkurva alltid gått ner dagen innan mens. Enda gången detta inte har hänt var när jag var gravid :) så är ju positivt att din tempen håller sig hög!

Då kanske jag vågar ha kvar hoppet så länge den håller sig hög då. Tack för info! Så himla bra att höra från någon som har mer erfarenhet av att tempa :)
  • Periksson90
    Esmes skrev 2018-07-17 22:20:59 följande:

Då kanske jag vågar ha kvar hoppet så länge den håller sig hög då. Tack för info! Så himla bra att höra från någon som har mer erfarenhet av att tempa :)

Där har du en jämförelse bild :) övre ej gravid och undre gravid. Tycker absolut du ska ha hoppet kvar, det är inte över fören mensen kommer!
  • IBS

Spotting verka komma nu... tusan också.. får alltid det innan mens! BIM -2-3 idag.

• Tiolina
    IBS skrev 2018-07-17 22:34:08 följande:

Spotting verka komma nu... tusan också.. får alltid det innan mens! BIM -2-3 idag.

Spottings här med :( fan då... Blir väl till att vänta till nästa månad igen. Man känner sig så dum som ens slösar pengar på tester, men kände mig faktiskt gravid denna månad :( får se om det blir mens nu..
  • silk_spectre

Min mens kom igår så plockar bort mig från tråden. Lycka till alla som är kvar!

1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne, Theresu 

2 juli -Glädje5, Fotbollsbebbe, Natalie87W 

3 juli - , sosarora 

3 juli- mjj, hoppas på ett andra barn 

5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna (blev 1 juli), emmaaaaaaa 

6 juli - JenniB 

7 juli - missmli, Anna82, MissBaglady 

9 juli - soffipropp1987 

10 Juli - Elsaida , frökenglad 

12 juli- Månflicka, niiskuneiti 

14 juli - Nicciz, anvandarnamnetarupptaget 

15 Juli - Mist, Esmes 

16 Juli - Esofe

18 Juli - lyckligast80 

19 juli - IBS (har ett annat konto där heter jag VIFEM) 

20 juli - Försök 3, Tiolina 

21 juli - S0mmarb3bisen , Jagerika 

22 juli - EmmalinneaS,mor till 2 väntan på nr3, Hoppfanten, Ejjami, Vicki89 

22 Juli - Incognita, Försök 1 

23 Juli - Blåstjärna 

25 Juli - längtan efter ett syskon, Jevi87 

26 Juli - Lo 

27 juli - smultronbär 

28 juli - Syskon, zion 

29 juli - johannastroberg 

31 juli - Issari, lindabinda 

PLUS 

25/6 Sosarora BIM-4 (ivf-testdag -8) 

6/7 AllaGodaTingÄrTre BIM+2 

8/7 MissBaglady BIM+1 

10/7 Nicciz BIM-3/4

• IBS
    Tiolina skrev 2018-07-17 23:48:56 följande:
    Spottings här med :( fan då... Blir väl till att vänta till nästa månad igen. Man känner sig så dum som ens slösar pengar på tester, men kände mig faktiskt gravid denna månad :( får se om det blir mens nu..
    Verkar vara på gång nu med mensen. Blir så besviken. Bortskämd med att det tagit sig direkt de andra gångerna så redan nu efter 2a försöket funderar man ju. Är det åldern, vikten eller annat som gör det svårare? Fan!!!
  • penelope81

Jag är på BIM+1/ÄL+14 idag och ingen mens i sikte. Både igår och dag gick temperaturen uppåt istället för neråt som jag hade väntat mig. Känns ganska jobbigt då jag ställt in mig på att det inte skulle bli något den här månaden och nu börjar hoppet gro, att kanske har det blivit något ändå, vilket kommer kännas ännu jobbigare när mensen väl kommer. Så humöret kan sammanfattas i ett enda ord: BLÄ :(

Svar på tråden BIM juli 2018