• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • Tiolina

Ändrade min Bim efter vad Flo säger nu. Hur går det för er andra som haft Bim eller har snart? Ingen som plussat? <3

1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne, Theresu

2 juli -Glädje5, Fotbollsbebbe, Natalie87W

3 juli - , sosarora

3 juli- mjj, hoppas på ett andra barn

5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna (blev 1 juli), emmaaaaaaa

6 juli - JenniB

7 juli - missmli, Anna82, MissBaglady

9 juli - soffipropp1987

10 Juli - Elsaida , frökenglad

12 juli- Månflicka, niiskuneiti

14 juli - Nicciz, anvandarnamnetarupptaget

15 Juli - Mist, Esmes

16 Juli - Esofe, Silk-Spectre

17 juli - LisaMaria 2, andra försöket

18 Juli - lyckligast80

19 juli - IBS (har ett annat konto där heter jag VIFEM)

20 juli - Försök 3, Tiolina

21 juli - S0mmarb3bisen , Jagerika

22 juli - EmmalinneaS,mor till 2 väntan på nr3, Hoppfanten, Ejjami, Vicki89

22 Juli - Incognita, Försök 1

23 Juli - Blåstjärna

25 Juli - längtan efter ett syskon, Jevi87

26 Juli - Lo

27 juli - smultronbär

28 juli - Syskon, zion

29 juli - johannastroberg

31 juli - Issari, lindabinda

PLUS

25/6 Sosarora BIM-4 (ivf-testdag -8)

6/7 AllaGodaTingÄrTre BIM+2

8/7 MissBaglady BIM+1

10/7 Nicciz BIM-3/4

• Tiolina
    Jagerika skrev 2018-07-17 13:03:58 följande:

Ja min sambo ser inget säger han! Fast då hade han inte sina glasögon på sig haha! Mem du ser på båda mina bilder eller? För jag kollade nu när det är torkat och det är kvar ett streck bara att färgen är typ borta!

Haha, inte konstigt om han inte såg nåt då! :D Ja, jag ser streck på båda dina bilder :) och mina syntes oxå både när det var färskt och nu när dom har torkat.. Men det sägs ju att Hcg stegrar varannan dag, så man ska väl egentligen testa varannan dag antar jag, annars risk att det visar samma, som det gjort för oss :/
  • Vicki89
    Ejjami skrev 2018-07-17 12:27:45 följande:

Hej! ^^

Jag tänker testa på torsdag (äl+11), det är ju förtidigt egentligen men min kära sambo fyller år då. Så om jag får ett plus så blir det jätteskoj. Är det negativt så säger jag inte att jag testat. Har dock inte höga förhoppningar då det bara är andra cykeln vi försöker. Det kan ju ta sin lilla tid. Hihihi!

Ps. Jag är också 89:a :)

Vad roligt! För oss är det tredje försöket. Håller tummarna för den här gången! Berätta gärna hur det gick på torsdag, hade ju blivit en fin födelsedagspresent. :)
  • Anonym (Försök 3)

Äl+18/BIM-3 och letar tecken för fullt. Men den enda skillnaden mot alla andra månader är att kroppen är knäpptyst. Ingen molvärk, inga ömma bröst, ingenting.

Har beställt hem gravtest idag. På fredag kommer resultatet, börjar bli nervöst nu :D

• Thorax
    Anonym (Försök 3) skrev 2018-07-17 14:40:39 följande:

Äl+18/BIM-3 och letar tecken för fullt. Men den enda skillnaden mot alla andra månader är att kroppen är knäpptyst. Ingen molvärk, inga ömma bröst, ingenting.

Har beställt hem gravtest idag. På fredag kommer resultatet, börjar bli nervöst nu :D

Sååå spännande ju, hoppas verkligen nu
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • Anonym (Försök 3)
    Thorax skrev 2018-07-17 15:21:23 följande:

Sååå spännande ju, hoppas verkligen nu

Haha ja jag håller med :D
  • Esmes

Är det någon mer här som tempar? Är på BIM +2 med lite lite bruna spottings, så därför tänker jag att mensen är på gång.

Någon som tempat länge och har någon koll på hur det brukar se ut?

• EmmalinneaS
    Ejjami skrev 2018-07-17 10:56:17 följande:

Här kommer en liten uppdatering från mig. Äl+9 idag. Inga symptom över huvud taget. Varken pms eller annat. Känns bara helt som vanligt. Ni som har BIM runt den 22:e, hur har ni det? :)

Kramar

För mig är det precis likadant. Har också bim 22/7 och inga symtom alls. Får väl räkna med att den kommer på söndag, men hoppas verkligen inte det. Har den inte kommit på söndag så kanske, kanske testar jag på måndag. Testar senast torsdagen 26/7 om den inte kommit innan dess.

Men nu har vi en semestervecka i München, så försöker att inte tänka så mycket på det
  • Anonym (Längtan efter syskon)
    babytjejen skrev 2018-07-14 09:26:42 följande:

Både vill o inte vill fortsätta försöka...vill ju desperat ha en bebis till men samtidigt känns det som att resten av livet står stilla, dom senaste tre åren har ju varit väldigt fokuserat på babybakning. Är svårt att släppa tankarna på det o leva ordentligt emellan all väntan.

Ska ju resa bort under nästa äl men har planerat in lite när vi skulle kunna komma till ändå, för bli snabbisar ;) typ ta en skogspromenad medans mormor vaktar lillan, snabbis på hotelltoan när lillan somnat(hon sover djupt när hon väl somnat) haha. Kände att jag inte vill missa något tillfälle så denna planering gjorde att man slappnade av lite o släppte lite av den stressen.

Vill så gärna vara gravid i november så den månaden inte blir så tung (skulle fått barn då om vi inte fått missfall)

Jag känner igen mig i det du skriver. Jag tog ut p-staven i januari 2017 i hopp om att bli gravid men har än inte haft ett + på stickan :'( jag börjar tappa hoppet och börjar känna att jag kanske borde ge upp och komma över det och lägga alla tankar och tid på min son istället men samtidigt vill jag ha ett syskon till honom :(
  • Periksson90
    Esmes skrev 2018-07-17 17:48:07 följande:

Är det någon mer här som tempar? Är på BIM +2 med lite lite bruna spottings, så därför tänker jag att mensen är på gång.

Någon som tempat länge och har någon koll på hur det brukar se ut?

Jag tempade regelbundet i 1,5 år innan jag vart planerat gravid med dottern 2016. Inför mensen har min tempkurva alltid gått ner dagen innan mens. Enda gången detta inte har hänt var när jag var gravid :) så är ju positivt att din tempen håller sig hög!
Svar på tråden BIM juli 2018