BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Vi håller tummarna för det, bara fem dagar kvar :)
Hej på er jag har inte skrivit eller varit aktiv här i denna tråden innan men jag och sambon blev gravida i dec och fick missfall 1 januari och sedan ett till i mars. Sen så har det inte tagit sig. Nu är min mens försenad 3 dagar alltså BIM+3 och tog i dag på dagen ett RFSU testa tidigt test och blev super super svagt streck men man kan ana att det finns ett streck där. Brukar inte gå över tiden med mensen och har molande mensvärk hela tiden nu sen 5 dagar jag brukar alltid få ont samma stund mensen kommer sen en dag efter men för övrigt mår jag bra, lite yr ibland och kan komma en liten illamående känsla då o då som åksjuka ungefär.
Fler som är på BIM+ men testar svagt och hur mår ni? Jag har två barn sen innan så detta blir en liten sladdis.
Hade BIM i fredags den 13/7 glömde jag skriva
Hej på er jag har inte skrivit eller varit aktiv här i denna tråden innan men jag och sambon blev gravida i dec och fick missfall 1 januari och sedan ett till i mars. Sen så har det inte tagit sig. Nu är min mens försenad 3 dagar alltså BIM+3 och tog i dag på dagen ett RFSU testa tidigt test och blev super super svagt streck men man kan ana att det finns ett streck där. Brukar inte gå över tiden med mensen och har molande mensvärk hela tiden nu sen 5 dagar jag brukar alltid få ont samma stund mensen kommer sen en dag efter men för övrigt mår jag bra, lite yr ibland och kan komma en liten illamående känsla då o då som åksjuka ungefär.
Fler som är på BIM+ men testar svagt och hur mår ni? Jag har två barn sen innan så detta blir en liten sladdis.
Hoppas det förblir ett plus då och att den vill stanna! Måste vara kämpigt med de missfall du haft. Har du fler test hemma som du ska testa med eller hur gör du?
Hej jag ska köpa fler idag tog RFSU nu och det visar samma svaga streck på BIM +4 idag. Men funderar på att köpa clearblue testa tidigt eller digital . Mensen har inte varit sen innan bara när ja varit gravid så hoppas verkligen att det är så. Jo det är väldigt tufft. Hur går det för dig?
Mens beräknad imorgon eller onsdag. Jag går runt och känner en konstig mensvärk. Men blir alltid så pessimistisk så här när det närmar sig. Vill inte hoppas för mycket... vi har bestämt att vi ska testa på onsdag, men svårt att hålla sig. Men om det skulle blir neg tex idag så vill jag ju ändå testa igen sen. Jag har ett barn sen innan!
Jag har haft mens värk i några dagar nu 6 dagar totalt och har det ännu. Funderar på vanligt cb eller cb Early test ska till apoteket snart tänkte jag. Spännande nu då håller tummarna för er att det blir plus nu och jag har också svårt för att hålla mig från att testa.
Flyttar över mig till BIM Augusti då jag äntligen fick min mens i helgen efter mitt pillerstopp innan midsommar! Så nu kan man börja försöka bli med bebis på riktigt!:) Lycka till alla!