BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
ÄL + 7-8 idag. Nu börjar jakten på symtom ;) Fler som ligger på samma dag ungefär?
Min mens slutade i onsdags, hade äggviteflytningar idag. Kan man ha så tidig ägglossning? Har inte gjort äl test nu, men förra gången hade jag äl samtidigt som flo appen sa det.
Min mens slutade i onsdags, hade äggviteflytningar idag. Kan man ha så tidig ägglossning? Har inte gjort äl test nu, men förra gången hade jag äl samtidigt som flo appen sa det.
Äl idag och vi hann mysa innan sambon åkte iväg på semester så nu är det bara att vänta. :)
1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne, Theresu
2 juli -Glädje5, Fotbollsbebbe, Natalie87W
3 juli - , sosarora
3 juli- mjj, hoppas på ett andra barn
4 juli - Periksson90
5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna (blev 1 juli), emmaaaaaaa
6 juli - JenniB
7 juli - missmli, Anna82, MissBaglady
9 juli - soffipropp1987
10 Juli - Elsaida, babytjejen? , frökenglad
12 juli- Månflicka, niiskuneiti
13 juli- babytjejen?
14 juli - Nicciz, Ejjami, anvandarnamnetarupptaget
15 Juli - Mist
16 Juli - Esofe, Silk-Spectre
17 juli - LisaMaria 2, andra försöket
18 Juli - lyckligast80, Tiolina h
19 juli - IBS (har ett annat konto där heter jag VIFEM)
20 juli - Thorax, Försök 3
21 juli - S0mmarb3bisen , Jagerika
22 juli - EmmalinneaS, Smultronbär, mor till 2 väntan på nr3, Hoppfanten
22 Juli - Incognita, Försök 1
23 Juli - Blåstjärna
25 Juli - längtan efter ett syskon, Jevi87
28 juli - Syskon, zion
29 juli - johannastroberg
31 juli - MammaKA, Issari, lindabinda
PLUS
25/6 Sosarora BIM-4 (ivf-testdag -8)
6/7 AllaGodaTingÄrTre BIM+2
8/7 MissBaglady BIM+1
10/7 Nicciz BIM-3/4
Man kan ha ägglossningsflytningar i ganska många dagar innan själva äl. Så det är ju inte säkert att äl kommer tidigare än den brukar. Men det är kanske bäst att ta det säkra före det osäkra och börja försöka redan nu om det är möjligt :) så vet du i alla fall att du inte missat.
Min mens slutade på tisdagen och på fredagen hade jag max på äl test. Så ja tydligen kan man ha det. Hade dock inga tydliga flytningar, men jag kollade inte så noga heller för jag trodde ju äl skulle vara en vecka senare.
Va precis på toa och nu va flytningen gul! Någon som varit med om det? Jag har senaste dagarna haft vit krämig flytning, men denna var definitivt gul. Vad tror ni det kan vara? Idag är äl +9 tror jag ( ingen äl-test)
Hoppar in här! Har två barn sedan tidigare och nu vill vi försöka få till en trea. Tog ut min hormonspiral i början på maj och min kropp verkar inte riktigt ha kommit i fas efter det. Vi har heller inte satsat helhjärtat på att få till en bebis, men det är ändå det enda min hjärna kan tänka på. Vet inte riktigt när jag har bim, men någon gång mellan 14-18/7. Vet heller inte om jag öht haft ägglossning eller inte. Har inga direkta symtom förutom att jag varit svullen och haft molvärk sedan i måndags. Är även äm i brösten, men alla dessa symtom brukar jag ha innan mens, så jag tror inte det är något annat. Har ingen mens kommit på onsdag så ska jag ta ett test då (om jag kan hålla mig) :)
Så spännande ;) vad roligt med lite semester och något annat att tänka på och bebismys, underbart <3 Jag känner lite molvärk till och från. Känningar i ryggslutet som mina foglossningar ( haft innan plus alla graviditeter) flytningarna har varit lite annorlunda och brösten ömmar till ibland. Men visst kan vara många olika faktorer. Men hoppet finns där absolut :) ska testa i morgon för ska på bröllop då men det är så klart för tidigt att visa nått. Men ändå!