• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • Anonym (Sherub)

Hej!

Första försöket här med första barnet. Inte kört helhjärtat då vi bara låg en gång på ägglossningsdagen men ändå spännande. Har BIM om en vecka. Just nu känner jag mig som vanligt förutom att jag har sjukt mycket energi, känner inte riktigt igen mig själv. Brukar ha en tendens att jag slappnar av så mycket på semestern att jag blir mer trött än pigg, haha.

• Esmes

1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne, Theresu

2 juli -Glädje5, Fotbollsbebbe, Natalie87W

3 juli - , sosarora

3 juli- mjj, hoppas på ett andra barn

4 juli - Periksson90

5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna (blev 1 juli), emmaaaaaaa

6 juli - JenniB

7 juli - missmli, Anna82, MissBaglady

9 juli - soffipropp1987

10 Juli - Elsaida, babytjejen? , frökenglad

12 juli- Månflicka, niiskuneiti

13 juli- babytjejen?

14 juli - Nicciz, Ejjami, anvandarnamnetarupptaget

15 Juli - Mist, Esmes

16 Juli - Esofe, Silk-Spectre

18 Juli - lyckligast80, Tiolina

19 juli - IBS (har ett annat konto där heter jag VIFEM)

20 juli - Thorax, Försök 3

21 juli - S0mmarb3bisen , Jagerika

22 juli - EmmalinneaS, Smultronbär, mor till 2 väntan på nr3, Hoppfanten

22 Juli - Incognita, Försök 1

23 Juli - Blåstjärna

25 Juli - längtan efter ett syskon, Jevi87

28 juli - Syskon, zion

29 juli - johannastroberg

31 juli - MammaKA, Issari, lindabinda

PLUS

25/6 Sosarora BIM-4 (ivf-testdag -8)

6/7 AllaGodaTingÄrTre BIM+2

8/7 MissBaglady BIM+1

10/7 Nicciz BIM-3/4

13/7 Nist BIM -1

• MammaKA

Hade vit slemmig flytning i onsdags morgon, vattniga flytningar igår, äggviteflytningar och molvärk i rygg idag. Antar att ägglossning är på g. Enligt p tracker och FF app ska jag ha den på tisdag men den är ju troligtvis tidig.

Hoppas vi får till det ikväll och att det inte är för sent.

• Esmes

Här trillar plussen in så fort man vänder ryggen till :)

Så roligt! Grattis!

Jag är på BIM -2 och känner absolut inga symptom. Brukar ha lite ömma bröst, mensvärk och spottings i ett par dagar innan men inte det heller. Så vet inte om jag vågar hoppas eller ej.

• IBS

ÄL + 7-8 idag. Nu börjar jakten på symtom ;) Fler som ligger på samma dag ungefär?

• Esmes

Det enda ?symptom? jag har är lite pms-deppighet. Så det borde väl i så fall vara tecken på att det inte tagit sig. Någon som haft så men ändå varit gravid? Som också brukar känna så en vanlig månad?

• Anonym (Sherub)
    IBS skrev 2018-07-13 11:41:59 följande:

ÄL + 7-8 idag. Nu börjar jakten på symtom ;) Fler som ligger på samma dag ungefär?

Jag är på ÄL+8 ! Känner ingenting förutom ovanligt pigg och inga pms känningar..
  • Anonym (Försök 3)

Jag är idag på ÄL+14/BIM -6 och känner absolut ingenting.
    Stickningarna jag har haft i livmodern är borta. Så nu är kroppen knäpptyst. Har absolut inga symtom åt något håll.

Den långa väntan fortsätter, fredag nästa vecka kommer svaret om det har tagit sig eller inte.

• soffipropp1987

Min mens slutade i onsdags, hade äggviteflytningar idag. Kan man ha så tidig ägglossning? Har inte gjort äl test nu, men förra gången hade jag äl samtidigt som flo appen sa det.

• mammatill2boys

Efter att ha haft mensvärk i snart 2 veckor så börjar jag bli less! Trodde mensen skulle komma nu för i morse hade jag ljusbruna flytningar precis som för en vecka sen men nope än så länge ingen mens. Testade negativt på gravtest i morse. Det va för tidigt ändå.. hade troligtvis ÄL nånstans 1/7-4/7. Men jag vet ju inte pga pillerstopp innan midsommar. Vill bara mensen ska komma så man kan börja försöka på riktigt!:(

Svar på tråden BIM juli 2018