• Anonym (S18)

Ni gör mig så jävla äcklad!

Det finns ingenting i denna värld som gör mig så arg och äcklad som män som försvarar prostitution. Nyss fick jag läsa dessa mäns inlägg i en tråd om just prostitution och jag kände hur ilskan vällde upp i mig. HUR kan man försvara allt det sjuka som prostitutionen för med sig?? 

Jag fattar det inte. Och kom INTE och säg att det är lagligt i andra länder och därmed okej där- för det är det INTE: Det gör det bara svårare för polisen att sätta fast hallikar och människor som bedriver traffiking- prostitutionens två huvudmän.
    Kom INTE och säg att det är ett "arbete", för det är det INTE! Gör det själv då! Ni menar ju att tjejen har en jävla fin timpeng, 1500 för en timme. Då borde ju ALLA prostituera sig! Eller? Nej? Varför inte? Jo för att folk vill inte utsätta sig för den kränkning, det våld, den utsatthet, den skam, det livslånga trauma det innebär att sälja sin kropp! SÅ VARFÖR vill du köpa henne???

I både Sverige och utomlands är det ytterst ytterst ovanligt att en kvinna är sin egen (alltså utan en hallik eller indragen i en härva). Antingen har hon en hallik som säljer (misshandlar och våldtager) henne och tar 90% av pengarna själv, eller så är hon fast i en traffikinghärva hon inte kan ta sig ur. ÄR DET VERKLIGEN OKEJ att köpa denna tjej? Är det verkligen okej att köpa NÅGON som uppenbarligen är svagare och utsätter sig för livsfarliga risker??

Det finns så mycket skit i denna värld. Svenska män som åker till lagliga bordeller i Tyskland, köper en tjej- recenserar henne på nätet och åker sen dit igen månaden därpå. Samma sargade utsatta tjejer. Tjejer som dödas, torteras, våldtas och misshandlas. ALLT för att ni köper, efterfrågan fortsätter. FY!! HELT JÄVLA VANSINNIGT! 

Ni som försvarar detta- hur tänker ni??

• Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!
  • Anonym (Eh!)
    klyban skrev 2018-09-03 00:08:31 följande:

Om man tycker det är så viktigt och hävda 2000 orgasmer man gett kvinnorna, så är detta och försöka hävda vilken fantastiskt sex gud du är.

Jag njuter inte av mitt arbete, så är det för många.
    Du uppvisar fortfarande problem och förstå att alla inte tänker som dig, eller ens nära.
    Dock fortfarande ingen förklaring på varför du inbillar dig att ditt sätt och se på sex är det enda.
    Varför är den frågan så svår för dig och svara på.

Annars har större delen av tråden handlat om att göra det bättre för kvinnorna, och skilja kriminellanätverk ifrån hanteringen.

1) Nej det är det inte. Han har haft sex och sett till att hjälpa kvinnan till orgasm varje gång. Det kan alla män som vill och anstränger sig. Har man haft sex ett antal år blir det många orgasmer.

2) Jag gissar att du inte använder din sexuella eller kroppsliga integritet i ditt arbete. Jag tror att du hade känt annorlunda om du var tvungen att låta främmande män ha analsex med dig 10 ggr/dag.

3) Så länge män är beredda att betala stora summor pengar för att ha sex med kvinnor som inte vill ha sex med dem kommer det främst finnas kriminella nätverk i "branschen" eftersom de alltid finns där det finns mest pengar att tjäna.
  • Anonym (Eh!)
    Anonym (en kille) skrev 2018-09-03 00:30:17 följande:
    Jag vet inte om det här ska föreställa ett dåligt försök till skryt eller vad, men upplysningsvis har även jag gett och fått ett antal orgasmer den senaste veckan. Jag fick även pengar för flertalet av dessa. 
    Varför blåser du dina älskare på pengar?
  • oanonym
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-03 11:34:37 följande:

Alla bör få veta att det normala är att man ska njuta av sex och att det är möjligt. Har man bara erfarenhet av sex i form av övergrepp kanske man tror att det är så sex är. Man har ju sex för att man är kåt och vill bli tillfredsställd. Naturen har gjort det så, annars hade vi inte velat ha sex och inga barn hade blivit gjorda.

I stort sett alla får veta detta. Det är info som nästan alla kan tillgå.

Och om det är som du säger, att naturen gjort det så, då vet alla det redan.

Hur som helst så var det inte detta jag frågade.

Jag undrade om det ska vara förbjudet att frivilligt ha sex utan att njuta.

Varför ska vissa bestämma över andras sexliv?
  • oanonym
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-03 11:39:15 följande:

Varför blåser du dina älskare på pengar?

Hur vet du att de inte var med på betalningen?
  • klyban
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-03 11:38:40 följande:
    1) Nej det är det inte. Han har haft sex och sett till att hjälpa kvinnan till orgasm varje gång. Det kan alla män som vill och anstränger sig. Har man haft sex ett antal år blir det många orgasmer.

2) Jag gissar att du inte använder din sexuella eller kroppsliga integritet i ditt arbete. Jag tror att du hade känt annorlunda om du var tvungen att låta främmande män ha analsex med dig 10 ggr/dag.

3) Så länge män är beredda att betala stora summor pengar för att ha sex med kvinnor som inte vill ha sex med dem kommer det främst finnas kriminella nätverk i "branschen" eftersom de alltid finns där det finns mest pengar att tjäna.

1 Det handlar om hur han sagt det som ett argument, har du missat detta menar du?
    Kanske du skulle låtit bli och kommentera nått som du inte har koll på.

2 Det handlar om att få bättre förhållanden för dessa tjejer, och få bort kriminella nätverk ifrån handeln.
    Och att allt ska funegra bra, där existerar inte 10st analsex om inte det fungerar.
    Vad är det som är svårt och greppa här.
    Vi berättar att vi vill förbättra för kvinnorna.
    Och enda du kommer med är hur vi ska göra det sämre.

3 Om man ser till få bort kriminella nätverk ifrån detta, så kommer problem försvinna.
    Men du verkar tro de ökar, varför?

hur många meter var det?
  • KlunsSmurfen
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-03 11:29:17 följande:
    Jo, för hon representerar ALLA prostituerade?

De prostituerade som kämpar för att det ska vara lagligt - i vår del av världen - representerar möjligen den lilla spillra som gör det 100% frivilligt och som gillar det.
    det handlar snarare om att ett förbud gör så att prostituerade blir extra utsatta oavsett om det är frivilligt eller inte.

"Jo, för hon representerar ALLA prostituerade?"
    Gör du det?
  • KlunsSmurfen
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-03 11:32:43 följande:
    Många sexsäljare har erfarenhet av sexuella övergrepp som barn/tonåring. De har aldrig haft sex som de njutit av och vet inte hur det är. Det är en faktor som spelar in även för de som "tror att de vill". De vet inte vad de går miste om. Om man tror att sex faktiskt är och ska vara plågsamt är det ju inga problem att sälja sig.
    om jag inte minns fel så tar de upp det också, man omyndigförklarar dem och anser att de inte kan samtycka till sex.
  • Anonym (yes)

De prostituerade som kämpar för att det ska vara lagligt - i vår del av världen - representerar möjligen den lilla spillra som gör det 100% frivilligt och som gillar det.
    Tja det är om inte annat ett FAKTISKT exempel som motsäger dina påståenden, vad har du för fakta som styrker dina påståenden? Det enda du gjort i denna tråd är att komma med ogrundade påståenden som du inte kan styrka med någon fakta men kräver gärna fakta av andra som du sen avfärdar som icke representativa.

Så återigen vad har du för belägg på att det skulle vara "en spillra" som gör det 100% frivilligt?
  • klyban
    Anonym (yes) skrev 2018-09-03 16:47:12 följande:
    Tja det är om inte annat ett FAKTISKT exempel som motsäger dina påståenden, vad har du för fakta som styrker dina påståenden? Det enda du gjort i denna tråd är att komma med ogrundade påståenden som du inte kan styrka med någon fakta men kräver gärna fakta av andra som du sen avfärdar som icke representativa.

Så återigen vad har du för belägg på att det skulle vara "en spillra" som gör det 100% frivilligt?

Anonym(Eh!) är cementerad fast i moral, där fakta aldrig någonsin når in.
    Inte heller bryr sig om de prostituerade, utan tror på allvar att den Utopiska drömmen om inga prostituerade går att realisera.

Och att kvinnor(Och män) far illa, är saker som Eh! inte bryr sig om.
    Därför faller alla argument om att ha det lagligt för de prostituerades och för deras hälsa och välmående i arbetet.
    Det enda Eh! berättar för oss, det är hur vi ska fortsätta göra det så jävligt som möjligt för dessa kvinnor( och män).

Så det vi har är att vi ska fortsätta se till dom har det dåligt.
    Sen såklart kommer tokiga idén att prostitution går få bort, och man kliver gärna över lik för uppnå Utopin som aldrig kommer ske, ens någonsin.

hur många meter var det?
  • Bjoer

Nej, hon representerar även de som INTE tycker om det. Lyssnade du ens på vad de hade att säga?

Du säger dig tala för de prostituerade men vill inte ens lyssna på vad de själva har att säga? Är inte det lite magstarkt?
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!