• Anonym (K.K)

Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland

Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland
  • Anonym (Ulrica)

Jag tömmer ofta och gärna min man innan läggdags.

Tycker om att smyga mig in i badrummet när han borstar tänderna och runka honom med min vänstra hand när jag står bredvid honom.

Så får han tömma i handfatet, ibland stänker det på badrumsspegeln.

• Anonym (#66)
    Anonym (Ulrica) skrev 2019-03-14 15:38:44 följande:

Jag tömmer ofta och gärna min man innan läggdags.

Tycker om att smyga mig in i badrummet när han borstar tänderna och runka honom med min vänstra hand när jag står bredvid honom.

Så får han tömma i handfatet, ibland stänker det på badrumsspegeln.

Läs inlägg 66....

Skaffat nytt konto?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (#66)
    Annnaa skrev 2019-03-14 17:32:03 följande:

Jag ser till att tömma honom ordentligt och ofta så slipper vi trassel i förhållandet. Får han inte det så är det för att jag vill ha honom extra kåt inför ett särskilt tillfälle. Andra kvinnor som ser det som ett problem verkar ha missat att det är otroligt skönt och befriande att knulla honom tills han tömmer sig. Jag lyckas i alla fall komma i princip varje gång. Har ni hittat en dålig kille som det inte är skönt att knulla med så kanske ni får ta tag i det och visa honom hur ni vill ha det. Jösses...

Haha!

Vem skriver du till?

Tråden handlar väl om att Runka mannen fast du själv är trött och egentligen vill sova, inte tömningen i sig. Den kan han förhoppningsvis sköta själv om d bara handlar om d. Tro inte att din man låter sig hållas tills du känner för att knulla honom, nej du, är han kåt och inte får nått på ett tag så lär han ta en tralla när du inte vet. Garanterat!!! Män har inte samma impulskontroll när d gäller nedre regionen..
  • Anonym (Jo)

Säger han till så runkar jag såklart honom innan vi lägger oss. Lägger en liten handduk på hans mage som han får komma på.

• Anonym (xx)
    Anonym (Jo) skrev 2019-09-01 00:11:09 följande:

Säger han till så runkar jag såklart honom innan vi lägger oss. Lägger en liten handduk på hans mage som han får komma på.

Du är en bra kvinna.. ?
  • Anonym (Tömd)

Gillar rubriken.
    Män degraderade till saker. "Jag ska bara gå och tömma flaskan".
    Men det är ju så. Mannen ska hjälpa kvinnan med att bära saker och få henne att skratta.
    Sen måste hon tyvärr ställa upp då och då. Så han är nöjd.

• Anonym (Jag vill.)

"Tömmer" min man därför jag så gärna vill göra det, båda vill.

• Anonym (Kåtis)

Fanns inget alternativ som passade.

- Nej, det gör jag inte. För det har inte hänt nån gång att han vill och inte jag. Vill ju inte missa ett ligg så då föredrar jag det, även om jag gillar att suga av honom mycket.

Lite lustigt bara. Jag skulle aldrig kunna med att be honom slicka mig på kvällen innan vi ska sova när jag vill ligga och han sova. Det motsatta verkar ju vara en självklarhet.

• Anonym (Jag vill.)
    Anonym (Kåtis) skrev 2019-11-19 20:08:21 följande:

Fanns inget alternativ som passade.

- Nej, det gör jag inte. För det har inte hänt nån gång att han vill och inte jag. Vill ju inte missa ett ligg så då föredrar jag det, även om jag gillar att suga av honom mycket.

Lite lustigt bara. Jag skulle aldrig kunna med att be honom slicka mig på kvällen innan vi ska sova när jag vill ligga och han sova. Det motsatta verkar ju vara en självklarhet.

Han skulle väl kunna hjälpa dig med handen?
Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland