• Anonym (K.K)

Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland

Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland
  • Anonym (Aldrig)
    Anonym (Kåtis) skrev 2019-11-19 20:08:21 följande:

Fanns inget alternativ som passade.

- Nej, det gör jag inte. För det har inte hänt nån gång att han vill och inte jag. Vill ju inte missa ett ligg så då föredrar jag det, även om jag gillar att suga av honom mycket.

Lite lustigt bara. Jag skulle aldrig kunna med att be honom slicka mig på kvällen innan vi ska sova när jag vill ligga och han sova. Det motsatta verkar ju vara en självklarhet.

Håller med om att det är jävligt konstigt med sådana här trådar. Som om det vore en självklarhet att män behöver tömmas av sin kvinna lite då och då. Varför kan de inte runka? Är de handikappade?

Och varför i hela friden är det i så fall inte en självklarhet att utan att förvänta sig något tillbaka ge sin kvinna orgasm lite då och då? Det sker ju aldrig.
  • Anonym (Jag vill.)
    Anonym (Aldrig) skrev 2019-11-19 20:21:20 följande:
    Håller med om att det är jävligt konstigt med sådana här trådar. Som om det vore en självklarhet att män behöver tömmas av sin kvinna lite då och då. Varför kan de inte runka? Är de handikappade?

Och varför i hela friden är det i så fall inte en självklarhet att utan att förvänta sig något tillbaka ge sin kvinna orgasm lite då och då? Det sker ju aldrig.
    Jag får ungefär lika mycket tillbaka.
  • Anonym (Kåtis)
    Anonym (Jag vill.) skrev 2019-11-19 20:12:21 följande:

Han skulle väl kunna hjälpa dig med handen?

Hur han gör spelar ju ingen roll. Men känner att jag inte kan "be" om det fast jag givetvis hade uppskattat det. Känns som jag skulle va jobbig liksom.
  • Anonym (Kåtis)
    Anonym (Aldrig) skrev 2019-11-19 20:21:20 följande:

Precis det finns en förväntan på att kvinnan ska ställa upp när mannen vill ( underlätta för honom) men aldrig det motsatta.

Däremot hade jag gärna gjort det av kärlek och omtanke, för att ge honom njutning. Tycker då att det ska ske åt båda hållen. Men då jag har rätt stor lust så uppstår det ju sälla sånna tillfällen. Vill ju inte gräva min egen grav... Om jag suger av honom så är han ju inte lika sugen sen och jag vill ju ligga ;)
  • Anonym (Guy)
    Annnaa skrev 2019-03-14 17:32:03 följande:

Jag ser till att tömma honom ordentligt och ofta så slipper vi trassel i förhållandet. Får han inte det så är det för att jag vill ha honom extra kåt inför ett särskilt tillfälle. Andra kvinnor som ser det som ett problem verkar ha missat att det är otroligt skönt och befriande att knulla honom tills han tömmer sig. Jag lyckas i alla fall komma i princip varje gång. Har ni hittat en dålig kille som det inte är skönt att knulla med så kanske ni får ta tag i det och visa honom hur ni vill ha det. Jösses...

Tack!
  • Anonym (Egenskap)

Är det få kvinnor som besitter denna egenskap?

• Anonym (Jag vill.)
    Anonym (Egenskap) skrev 2019-11-22 06:26:57 följande:

Är det få kvinnor som besitter denna egenskap?

Har ingen statistik. Runkade min man igår.
  • Anonym (Elin)

Tycker såna här trådar är så sjuka. Hur många män pullar sina kvinnor till orgasm regelbundet? Utan att få nåt själv? Ingen va. Så varför skulle man runka av sin man så att han får tömma utan att själv få orgasm? För mig är det helt obegripligt. Sex har man för att få orgasm, det är hela grejen för mig. Får jag ingen orgasm är det som att ha ätit en macka utan smör och pålägg! Tack för mig.

• Anonym (Er Far En)
    Anonym (Elin) skrev 2019-11-22 09:53:21 följande:
    Tycker såna här trådar är så sjuka. Hur många män pullar sina kvinnor till orgasm regelbundet? Utan att få nåt själv? Ingen va. Så varför skulle man runka av sin man så att han får tömma utan att själv få orgasm? För mig är det helt obegripligt. Sex har man för att få orgasm, det är hela grejen för mig. Får jag ingen orgasm är det som att ha ätit en macka utan smör och pålägg! Tack för mig.
    Det kanske omvärderas med tiden sånt. Beroende på olika omständigheter. Men visst vore det fantastiskt att nå en jämn nivå där i relationen, där man vill hyggligt lika (frekvens, kvalitet).
  • Anonym (Elin)
    Anonym (Er Far En) skrev 2019-11-22 10:14:19 följande:

Det kanske omvärderas med tiden sånt. Beroende på olika omständigheter. Men visst vore det fantastiskt att nå en jämn nivå där i relationen, där man vill hyggligt lika (frekvens, kvalitet).

Jag och min man har den jämna nivån. Har kanske tur?
Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland