Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland
Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?
Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?
Ibland avslutar jag henne snabbt bara för att det är lite kul när hon kanske vill att det ska ta lite längre tid. Liksom forcerar fram en orgasm på henne.
Ibland om jag är kåt och hon lite trött så brukar hon kunna avsluta mig med en snabb handtralla, därav frågan om fler tjejer brukar göra så.
Ursäkta?
Jag ställde en fråga till TS och du blev kränkt för att jag frågade om du var TS. Trevlig ton du har.
Har aldrig haft det problemet då han aldrig vill ha sex. Skulle han nån gång vilja det hade jag gladeligen spenderat natten med det.
Får ni inte sova ifred om ni inte runkat av era män? Om min kvinna vill sova så håller jag liksom inte henne vaken för att jag är kåt.
Däremot skulle JAG sova väldigt gått om min kvinna tömde mig lite snabbt, så det vore ju fint. Men inget jag räknar med direkt. :)
Inte en snabbrunk - men om vi av någon anledning behöver göra en "quicky" så gnyr jag medvetet på ett speciellt sätt som jag vet får honom att explodera.
Nej vill jag sova så säger jag bara det. Det är ändå mest jag som tar sexinitiativ så det skulle nog aldrig uppstå. Vi har dessutom oftast sex, har väl hänt två kvällar den senaste månaden att vi bara har sovit ihop.
Jag tror jag hade haft svårt att upprätthålla min sexlust och sexet fick för mycket karaktär av teknik och drift som måste tillfredsställas i stil med att gå på toaletten.
Är jag så trött att jag hellre sover så fattar min sambo det och skulle aldrig ens annat än diskret hinta och knappt det. Han har i regel bättre koll på mina behov än vad jag själv har och skulle aldrig acceptera att bli "tömd".
Jag brukar ?natta? min man på det sättet. Han har svårt att komma ned i varv pga jobbet och då brukar det hjälpa honom att sova de dagar vi inte har sex. Jag gör det med andra ord inte för att jag ska ?få sova i fred?. Jag älskar att få se honom njuta och därefter däcka ihop.