Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland
Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?
Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?
Ja det är inget konstigt. Bättre än att han ska göra det själv och kanske titta på porr, usch!
Jag skulle bli mer än glad om min fru ville runka åt mig.. Men hon vill inte ha sex överhuvudtaget sedan många år tillbaka.
låter som något man tömmer ut i vasken är väl den synen på män som kvinnor har
Mkt svar om att,
- vill jag sova så vågar inte min kille inte yttra ett ord.
- Min kille skulle aldrig vilja ha nåt av mig om han vet att jag vill sova
-bla bla bla?.. .
När min fru ska gå upp och lägga sig t ex så frågar jag om hon kan runka av mig snabbt eller suga av mig snabbt. Ibland har hon ork att göra det, det är en handling på 5 min eller mindre. Men ibland så vill hon bara inte. Att hon gör det är de för att hon gillar se MIN njutning. Vill hon inte så är hon inte på humör.
Så ni som har svarat nej, för att ni vill sova.
Har ni helt ärligt aldrig rört lite med handen eller sugit lite även om ni varit trötta då killen frågat eller gjort närmande?
Njaa, sex är en gemensam aktivitet så kan nog backa på det där med tömning....
Kan tömma själv om det behövs men sparar mig hellre tills vi vill ha gemensamma övningar..
låter som något man tömmer ut i vasken är väl den synen på män som kvinnor har
Jag tömmer ofta min partner, men inte för att jag vill sova ifred. Utan för att jag gillar hans kuk allt för mkt för att kunna hålla händerna borta. 😛
Om jag någon gång hittar kärleken igen är min ambition att han aldrig skall behöva fråga efter det utan alltid somna glad tillfredsställd och nöjd. Att han ger mig hela sin sexualitet och låter mig ta hand om den och litar på mig med det.
Inte att han inte får gå och runka, det kan jag inte förbjuda men att han aldrig skall känna att han har behov av det.
Om jag någon gång hittar kärleken igen är min ambition att han aldrig skall behöva fråga efter det utan alltid somna glad tillfredsställd och nöjd. Att han ger mig hela sin sexualitet och låter mig ta hand om den och litar på mig med det.
Inte att han inte får gå och runka, det kan jag inte förbjuda men att han aldrig skall känna att han har behov av det.