• Anonym (K.K)

Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland

Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland
  • Xzx
    Anonym (Elin) skrev 2019-11-22 09:53:21 följande:

Tycker såna här trådar är så sjuka. Hur många män pullar sina kvinnor till orgasm regelbundet? Utan att få nåt själv? Ingen va. Så varför skulle man runka av sin man så att han får tömma utan att själv få orgasm? För mig är det helt obegripligt. Sex har man för att få orgasm, det är hela grejen för mig. Får jag ingen orgasm är det som att ha ätit en macka utan smör och pålägg! Tack för mig.

Jag gjorde det väldigt ofta med mitt ex. Hon är dock den enda som uttryckt att hon behövde/ville ha något sådant...
  • Anonym (Er Far En)
    Anonym (Elin) skrev 2019-11-22 10:25:29 följande:
    Jag och min man har den jämna nivån. Har kanske tur?
    Ja, så är det säkert. ...o gött för er :). Men som frågan är ställd blir det nog inte så bra i längden kanske!?  Att vilja ge bör ju vara något "fint" ( hett och lustfyllt) och göras för att man själv vill. Skall ju inte kännas tvunget bara för att få sova :)
  • Anonym (JH)

Blir också lite fundersam kring trådstarten då det inte hade gett mig som man något att få en snabb avrunkning så hon kan få sova. Hade nog inte ens blivit hård under de förutsättningarna och hellre skippat det helt. Måste vara väldigt trist att vara i ett förhållande där sex är någon slags jobbig syssla så kvinnan ska få sova ifred efteråt.

• Xzx
    Anonym (JH) skrev 2019-11-22 10:54:42 följande:

Blir också lite fundersam kring trådstarten då det inte hade gett mig som man något att få en snabb avrunkning så hon kan få sova. Hade nog inte ens blivit hård under de förutsättningarna och hellre skippat det helt. Måste vara väldigt trist att vara i ett förhållande där sex är någon slags jobbig syssla så kvinnan ska få sova ifred efteråt.

Jag ser det mer som en massage eller motsvarande.

Sex behöver inte alltid vara värsta bästa. Ibland behöver man bara en orgasm och det är det.

• Anonym (Jag vill.)

Jag mjölkar gärna min mans spene...
  • Anonym (Jag vill.)

Jag mjölkar gärna min mans spene...
  • Anonym (Guy)

Tycker såna här trådar är så sjuka. Hur många män pullar sina kvinnor till orgasm regelbundet? Utan att få nåt själv? Ingen va. Så varför skulle man runka av sin man så att han får tömma utan att själv få orgasm? För mig är det helt obegripligt. Sex har man för att få orgasm, det är hela grejen för mig. Får jag ingen orgasm är det som att ha ätit en macka utan smör och pålägg! Tack för mig.

Hahaha sant!

Män borde aldrig be om sex eller behöva "tömmas" låter så sopptip!

Sexuell attraktion sett från en kvinna är en man som tar det han vill ha och med det inte genom att bara köra på. Utan just att kunna styra sin sex drift och kunna fungera och veta när och var det är läge. Ser han en slutkörd kvinna som bara längtar till sängen och skön vila, bara att lägga sig och spara det till morgonen i duschen eller när det känns sexigt! Om det har kommit till den nivån i relationen där man skriver för att få en statistisk på hur det ser ut hos andra, då har man tappat en del på vägen som attraktiv sexig partner. För relationer handlar om vårdnad och uppmärksamhet, små saker i vardagen och handlingar som visar omtanke och kärlek. En kvinna noterar och älskar ATTENTION to details!

Det gör att en man växer i hennes ögon och blir en partner som hon bedyrar och tar hand om.

Bekvämlighet i en relation är boven.

Man tar allt för givet. Och då blir allt så mekaniskt.

Tömma! Bara det ordet säger en del. En pussy man. Som sitter dygnet runt och hoppas på lite ligg eller annat.

Super avtändande!
  • Anonym (fredrika)

Ytterligare ett symptom på hur sjukt samhället blivit, det är fel att göra något för sin man om man inte gör exakt samma handling tillbaka minst en gång mer än vad du gör mit honom.
  • Anonym (Jag vill.)
    Anonym (fredrika) skrev 2019-11-28 00:58:30 följande:

Ytterligare ett symptom på hur sjukt samhället blivit, det är fel att göra något för sin man om man inte gör exakt samma handling tillbaka minst en gång mer än vad du gör mit honom.

Men då är det ju inte jämställt om han ska höra en gång mer? Hon får mjölka min spene tills mjölken kommer, det har pigorna gjort sedan urminnes tider.
  • Anonym (fredrika)
    Anonym (Jag vill.) skrev 2019-11-28 01:20:43 följande:

Men då är det ju inte jämställt om han ska höra en gång mer? Hon får mjölka min spene tills mjölken kommer, det har pigorna gjort sedan urminnes tider.

50/50 är inte längre jämställt vet du väl?
Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland