• Anonym (K.K)

Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland

Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland
  • Olle64
    Anonym (S) skrev 2018-07-02 08:37:45 följande:

Jag brukar ?natta? min man på det sättet. Han har svårt att komma ned i varv pga jobbet och då brukar det hjälpa honom att sova de dagar vi inte har sex. Jag gör det med andra ord inte för att jag ska ?få sova i fred?. Jag älskar att få se honom njuta och därefter däcka ihop.

En kärleksfull och fin gest
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Milfy) skrev 2018-07-13 12:47:56 följande:
    På vilket sätt hade det med tråden att göra? Var du ute efter något annat än att berätta om dig själv???
    Finns massor av den här typen användare som kapar trådar för att detaljerat beskriva sitt sexliv när det inte är relevant...
  • New  Dawn

Inte för att få sova själv, men för att ge honom njutning, då jag älskar att se honom njuta, även om jag inte är kåt själv. Dock sällan genom att runka utan genom avsugning.

Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-07-13 13:35:57 följande:
    Finns massor av den här typen användare som kapar trådar för att detaljerat beskriva sitt sexliv när det inte är relevant...
    Patetiskt!
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Milfy) skrev 2018-07-13 12:47:56 följande:

På vilket sätt hade det med tråden att göra? Var du ute efter något annat än att berätta om dig själv???

Förlåt. Ha en fin dag.
  • Man 78
    Anonym (Eva) skrev 2018-07-16 10:35:18 följande:

Förlåt. Ha en fin dag.

Jag kan inte se varför ditt inlägg inte skulle vara relevant för tråden?

Bara ett mer utförligt svar än ett kort: Ja

Föredömligt tycker jag men det ska ju alltid gnällas på nått.

Är ju så jävla varmt nu också....
  • Anonym (Milfy)
    Man 78 skrev 2018-07-17 17:45:42 följande:
    Jag kan inte se varför ditt inlägg inte skulle vara relevant för tråden?

Bara ett mer utförligt svar än ett kort: Ja

Föredömligt tycker jag men det ska ju alltid gnällas på nått.

Är ju så jävla varmt nu också....
    Komiskt. Du gnäller på den som gnäller. Och på det så har du mage att gnälla på nån som gnällde. Om du inte kan se att inlägget var fullkomligt irrelevant kanske du bör läsa trådens rubrik igen. Eller be om hjälp med det. Puss.
  • Man 78
    Anonym (Milfy) skrev 2018-07-17 23:19:02 följande:

Komiskt. Du gnäller på den som gnäller. Och på det så har du mage att gnälla på nån som gnällde. Om du inte kan se att inlägget var fullkomligt irrelevant kanske du bör läsa trådens rubrik igen. Eller be om hjälp med det. Puss.

Roligt att du engagerar dig, finns oändligt med trådar som inte håller sig till ämnet.

Klart man kan gnälla på gnäll, varför inte?
  • Anonym (Milfy)
    Man 78 skrev 2018-07-17 23:53:11 följande:
    Roligt att du engagerar dig, finns oändligt med trådar som inte håller sig till ämnet.

Klart man kan gnälla på gnäll, varför inte?
    Så eftersom det finns en massa trådar som inte håller sig till ämnet så är det så det är? Bländande logik och argumentation.
Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland